automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(28-04-2015, 23:09 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Need "uued" tagapapud on ju veel suuremad, kui algsed?Marta hakkab siis veel kiiremini astuma :O !? Ma mõtlesin, et vahest oleks sinna sobinud sama mõõt, aga teine suurem laius...näiteks?

Tegelikult ei ole need uued papud suuremad kui olemasolev rehv kulumata kärbiga oleks olnud. Olemasoleva seisukorda sa aga tead ju-nendega on hea vaovahet poleerida Smile . Laiemad aga ei mahuks enam vaovahele ära ...

Nüüd on aga probleem leida neid esirehve, et Martal pepu uppis ei oleks. Internetis kolades hakkas tunduma, et 13 tolliseid põllutehnika rehve ei olegi olemas. On 12  ja siis 14- ehk peab siis 14 veljed vaatama ja ümber tegema.
(29-04-2015, 00:34 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(28-04-2015, 23:09 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Need "uued" tagapapud on ju veel suuremad, kui algsed?Marta hakkab siis veel kiiremini astuma :O !? Ma mõtlesin, et vahest oleks sinna sobinud sama mõõt, aga teine suurem laius...näiteks?

Tegelikult ei ole need uued papud suuremad kui olemasolev rehv kulumata kärbiga oleks olnud. Olemasoleva seisukorda sa aga tead ju-nendega on hea vaovahet poleerida Smile . Laiemad aga ei mahuks enam vaovahele ära ...

Nüüd on aga probleem leida neid esirehve, et Martal pepu uppis ei oleks. Internetis kolades hakkas tunduma, et 13 tolliseid põllutehnika rehve ei olegi olemas. On 12  ja siis 14- ehk peab siis 14 veljed vaatama ja ümber tegema.

On olemas 13" küll aga kalasaba mustriga on levinuim. Tee juba siis 15" peale ringi.
Rehv 6,00 - 13/10 Mitas ST (Snow Trac) TT  sirge soonega


6,50/80 - 13/6 Seha KNK52 TT      kalasaba



Ja keskelt kõrgem (nii nagu vaja ,ma arvan )
[b]5,00 - 15/4 BKT TF9090 TT 
[/b]
(29-04-2015, 00:34 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]...
13 tolliseid põllutehnika rehve ei olegi olemas. On 12  ja siis 14- ehk peab siis 14 veljed vaatama ja ümber tegema.

Miks Sa just põllutehnikarehvi otsid? Palju Marta esiteljele koormust tuleb?

Minu soovitus: 14" kaubikurehvi liigub, madalaprofiilset 15" rehvi ka. Teed endal elu lihtsamaks. Niikuinii libedal/plägas rehv libiseb ja väiekse traktori all kestavad ka autorehvid, kaubiku omad seda enam.

Mis rummu poldijaotus on?

Ümbertegemiseks võin pakkuda 12" kulunud siksaksmustriga Fordi veljel olevaid õhkupidavaid põllumajanduslikke rattaid. Välisläbimõõt tuleb õhtul PS peale. Oli enam, kui pool meetrit.
(29-04-2015, 09:33 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(29-04-2015, 00:34 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]...
13 tolliseid põllutehnika rehve ei olegi olemas. On 12  ja siis 14- ehk peab siis 14 veljed vaatama ja ümber tegema.

Miks Sa just põllutehnikarehvi otsid? Palju Marta esiteljele koormust tuleb?

Minu soovitus: 14" kaubikurehvi liigub, madalaprofiilset 15" rehvi ka. Teed endal elu lihtsamaks. Niikuinii libedal/plägas rehv libiseb ja väiekse traktori all kestavad ka autorehvid, kaubiku omad seda enam.

Mis rummu poldijaotus on?

Ümbertegemiseks võin pakkuda 12" kulunud siksaksmustriga Fordi veljel olevaid õhkupidavaid põllumajanduslikke rattaid. Välisläbimõõt tuleb õhtul PS peale. Oli enam, kui pool meetrit.

Põllurehvi otsin sellepärast, et see pidavat põllul paremini keerama, kuna tal on ringiratast sooned sees, mis hoiavad külglibisemie eest. Autorehv pidi ennast muda täis tõmbama ja keeramisvõime ära kaduma. Teljekoormus ei vääri üldse märkimist Smile .

Probleem, on tegelikult velgedes. Mul on need ümber tehtud, nii, et rummukinnitused on velje sees rummupoolse küljega tasa pandud, sest sild ei anna niipalju laiemaks teha, et tavalise veljega ratas keerama mahuks. Rummu poldijaotust ei oska öelda, aga mul istusid sinna otsa Volga veljed, millede sisud ma siis ära kasutasin. Velg ise on aga 13 tolli ja see ongi probleem.

Praegune rehvi kõrgus on 63 cm, vaja oleks aga nii~ 70-75.
Volga poldivalem 5x139,7 . Seda velge lihtne saada. Käin "pöönigul "ära ja olemas. Kas 14" või 15"

5.00-15 põllumajandus rehvi diameeter on 637mm.
4.00-15 põllumajandus rehvi diameeter on 617mm.
Mina võtaksin odavama.
(29-04-2015, 12:22 PM)agaa Kirjutas: [ -> ]Volga poldivalem 5x139,7 . Seda velge lihtne saada. Käin "pöönigul "ära ja olemas. Kas 14" või 15"

ja UAZ. Ja Jeepi ja... Neid ikka on.

Sügavad pikisooned võimadavad lihtsalt kiiremini kurvi võtta. Samas lõikavad need hästi kamarast läbi, soodustades uppumist. Kindlasti on need paremad pruukida. Iseasi, kas hind ja vaev end ära tasuvad. Big Grin  Aga nagu näha, on abi juba teel.
(29-04-2015, 12:22 PM)agaa Kirjutas: [ -> ]  Kas 14" või 15"
Kui see nüüd küsimus on, siis ma ei oska vastata, vaid lähtun sinu kui targema nõuandest Smile .
(29-04-2015, 13:34 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kindlasti on need paremad pruukida. Iseasi, kas hind ja vaev end ära tasuvad. Big Grin  Aga nagu näha, on abi juba teel.

Tundub nii jah Big Grin !
Velje sisu peaks olema suht kerge ümber tõsta ka.. nagu me juba teame Smile .
(29-04-2015, 23:57 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Velje sisu peaks olema suht kerge ümber tõsta ka.. nagu me juba teame Smile .

Ei või kunagi kindel olla Smile
(29-04-2015, 08:01 AM)agaa Kirjutas: [ -> ]6,50/80 - 13/6 Seha KNK52 TT      kalasaba

Vot nii loll olen ma küll, et ma ei oska seda koodi lahti murda Smile . Kas siin on pool juttu tollides ja pool cm- tes või ?
Kõige toredam oleks ikkagi leida 13 veljele 70+ cm kõrged rehvid ja mitte midagi ümber teha
(30-04-2015, 08:44 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(29-04-2015, 08:01 AM)agaa Kirjutas: [ -> ]6,50/80 - 13/6 Seha KNK52 TT      kalasaba

Vot nii loll olen ma küll, et ma ei oska seda koodi lahti murda Smile . Kas siin on pool juttu tollides ja pool cm- tes või ?
Kõige toredam oleks ikkagi leida 13 veljele 70+ cm kõrged rehvid ja mitte midagi ümber teha

Ikka! Mina pole ka kunagi mõistnud, et miks rehvitootjad üle maailma ei räägi ühte keelt, et oleks rahvale arusaadav, ikka peab kohe tollitama ja meetritama samas nimetuses, hää, et veel jalgasid ja muid mõõtühikuid pole lisatud. Maailmast leiab ju nii mõndagi...
 Kui sa tahad, et Marta kenaste vagu hoiaks .. installeeri selleks ajaks raudrattad ette - lõikab ja hoiab ja vajutab ja ..mida iganes Smile !
(30-04-2015, 08:44 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(29-04-2015, 08:01 AM)agaa Kirjutas: [ -> ]6,50/80 - 13/6 Seha KNK52 TT      kalasaba

Vot nii loll olen ma küll, et ma ei oska seda koodi lahti murda Smile . Kas siin on pool juttu tollides ja pool cm- tes või ?
Kõige toredam oleks ikkagi leida 13 veljele 70+ cm kõrged rehvid ja mitte midagi ümber teha

Kus siin millimeetrid on?

Laius 6,5 tolli, rehvi profiili kõrgus 80 % laiusest, velje diameeter 13", rehvi ehituses on 6 kihti. Valmistaja on Seha, mudeliks KNK52 (mida iganes see tollel valmistajal ka tähendab). Mida too TT tähendab, ei tea. Võimalik, et tugevdatud veereosa (parandatud torkekindlus). Aga võib olla ka midagi muud. Rolleyes
(30-04-2015, 10:37 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(30-04-2015, 08:44 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(29-04-2015, 08:01 AM)agaa Kirjutas: [ -> ]6,50/80 - 13/6 Seha KNK52 TT      kalasaba

Vot nii loll olen ma küll, et ma ei oska seda koodi lahti murda Smile . Kas siin on pool juttu tollides ja pool cm- tes või ?
Kõige toredam oleks ikkagi leida 13 veljele 70+ cm kõrged rehvid ja mitte midagi ümber teha

Kus siin millimeetrid on?

Laius 6,5 tolli, rehvi profiili kõrgus 80 % laiusest, velje diameeter 13", rehvi ehituses on 6 kihti. Valmistaja on Seha, mudeliks KNK52 (mida iganes see tollel valmistajal ka tähendab). Mida too TT tähendab, ei tea. Võimalik, et tugevdatud veereosa (parandatud torkekindlus). Aga võib olla ka midagi muud. Rolleyes

Ok, oletame siis, et TT tähendab, et täiendavalt tugevdatud (mitte Tokarevi püstol)....- ja kuidas ma teada saan kui kõrge on rehv? Kas siis kui ära ostan ja mõõdan  Big Grin ?
Panin cm-tesse. 6,5x2,52=16,38x80%=13,104x2=26,208
13x2,52=32,76+26,208= umbes 59cm. See oleks ratta kõrgus maapinnast. Muidugi võib tegelik mõõtetulemus erineda paar cm siia-sinna.
(30-04-2015, 19:46 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Panin cm-tesse. 6,5x2,52=16,38x80%=13,104x2=26,208
13x2,52=32,76+26,208= umbes 59cm. See oleks ratta kõrgus maapinnast. Muidugi võib tegelik mõõtetulemus erineda paar cm siia-sinna.

Tänan! Naljakas, et see nii on..- et rehvi kõrgus ei kajastu otse andmetes, vaid see tuleb välja arvutada .. !?
Esteks,,, vabandsust, sest nõiad jootsid mind täna täis!  Mitte, et ma vöttya poleks taht, aga nöiad, sa pühadevahe, olid illosad! aaga...rääkides rehvimõõtudest..siis .. nagu te isegi aru saate, on põhjust lõugamiseks. Sest miks kurrrradi pärast ei saa tavaline inimene aru, millest kõnelevad numbrid, mis tähistavad rehvi siseloomu. Miks krrdi pärast peab tavaline tarvitaja mõtlema ja arvutama tolle ning meetreid, et sellest segadusest aru saada? Üks krrdi fekaal...mu meelest! Hõkk! Hääd pühhasidm, sõbrad! Commoonile kah! Hõkk!
(30-04-2015, 23:52 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Esteks,,, vabandsust, sest nõiad jootsid mind täna täis!  Mitte, et ma vöttya poleks taht, aga nöiad, sa pühadevahe, olid illosad! aaga...rääkides rehvimõõtudest..siis .. nagu te isegi aru saate, on põhjust lõugamiseks. Sest miks kurrrradi pärast ei saa tavaline inimene aru, millest kõnelevad numbrid, mis tähistavad rehvi siseloomu. Miks krrdi pärast peab tavaline tarvitaja mõtlema ja arvutama tolle ning meetreid, et sellest segadusest aru saada? Üks krrdi fekaal...mu meelest! Hõkk! Hääd pühhasidm, sõbrad! Commoonile kah! Hõkk!

Vaata, et sa siis haiget pead homme raisku ei lase ja nelja minuti pärast võid ka ühe klõmaka minu terviseks panna Smile !
Põkaehitus on soiku jäänud- põhjus: paagid ja hüdroõli filter. Eks ma tegelen veel selle asjaga enne kui appi hakkan karjuma Smile

Ksf Agaa pakkus väjla sellise filtri:

[attachment=53404][attachment=53405]

Ei oska aga sellest palju oma mõistusega arvata. Kindlasti longab see kusagilt, aga ehk siin on teadjaid mehi, kes ütleks, et kas sellest ehk asja saab. Piltidelt on näha mis viga- neid sõelu nagu ei jätku selle ülemise kübarani ja sealt lahtisest vahest, ja kanalist, mis on toru sees, mille ümber on need filtrikettad, laseb ju kohinal läbi. Samuti on selle kübara peal auk, kuhu näpp sisse mahub ja ju sealt paneb ka õli otse. Küsimus siis selline, et mis seal valesti on ja kas tegu on kellegi ratsiga? Ehk ei pea seal kübara peal seda auku ikkagi olema?

Niipalju on siiski liikunud, et rippsüsteem sai ka pingutid ja on sisuliselt valmis, ainult parempoolse tõmmitsa teen ümber. See mingi isetehtud asi. Mul on tagavara olemas, aga keermest kinni. Eks annan kuuma, keeral lahti, õlitan ja vahetan ära:

[attachment=53406]
Haakelatis avad pisut peenikesed pole? Pildilt ei saanud hästi aru, mis sellel parempoolsel tõmmitsal viga on?
(06-05-2015, 10:11 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Haakelatis avad pisut peenikesed pole?...

Kuniks need on üle 12 mm, pole muretWink Silma järgi pakun 16 mm, kuidas tegelikult on?

Prognoosides Marta eluskaaluks teist tonni, siis ülejäänu on juba varu. Tõsi, see kaheteistkümnene polt peab siis olema midagi kõvemat, kui tööriistakastist leitud roostene nelikomakaheksa...

Tõsi, säärane optimeerimine eeldab, et juht ei ole juhm ja kõik hooga tirimised käivad läbi elastse lüli (näiteks B-profiili kiilrihm on hea asi Cool ).