automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(06-05-2015, 10:11 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Haakelatis avad pisut peenikesed pole? Pildilt ei saanud hästi aru, mis sellel parempoolsel tõmmitsal viga on?
Parempoolsel tõmmitsal see viga, et ta ei ole teisega sarnane Rolleyes . Ei,.. tegelikult on asi selles, et tõste juures, erinevalt vasakpoolsest, läheb parempoolse tõmmitsa äär vastu aisa enne kui on üss ja hakkab murdma.
(06-05-2015, 11:05 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(06-05-2015, 10:11 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Haakelatis avad pisut peenikesed pole?...

Kuniks need on üle 12 mm, pole muretWink Silma järgi pakun 16 mm, kuidas tegelikult on?

Prognoosides Marta eluskaaluks teist tonni, siis ülejäänu on juba varu. Tõsi, see kaheteistkümnene polt peab siis olema midagi kõvemat, kui tööriistakastist leitud roostene nelikomakaheksa...

Tõsi, säärane optimeerimine eeldab, et juht ei ole juhm ja kõik hooga tirimised käivad läbi elastse lüli (näiteks B-profiili kiilrihm on hea asi Cool ).

Augud on jah 16mm ja mul käib sinna samasugune asi kahe poldiga keskele alla külge, nagu on veoka tagakonks. Annab ringiratast keerutada ja ei murra midagi ära kui näiteks käru peaks ümber minema. Ma küll ei tea, miks peaks minema, aga ma oskan selliseid asju. Pthüi-pthüi-pthüi Big Grin Kiilrihma mõte on hea, panen kõrvataha Smile .

Mul oleks aga hea meel kui keegi oleks näinud sellist hüdrofiltrit nagu pildil ja ütleks, et mis seal valesti on ?????????? Kas on sõelu puudu ja kas selle asjal peaks ka mingi vedruga klapp seal otsas olema?
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idgr...13&atype=1
гидрофильтр  Урал-5557-40
Selle otsingu esimene andis ühe sarnase filtri. Ega ta eriti sarnane pole aga mingi mulje saab. Selle toru sees on ülevoolu klapiks kuul vedruga.
http://uralspecmash.ru/poleznaya-informa...orudovanie
Veel üks sarnane.
(06-05-2015, 11:42 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]Augud on jah 16mm ja mul käib sinna samasugune asi kahe poldiga keskele alla külge, nagu on veoka tagakonks. Annab ringiratast keerutada ja ei murra midagi ära kui näiteks käru peaks ümber minema. Ma küll ei tea, miks peaks minema, aga ma oskan selliseid asju. Pthüi-pthüi-pthüi
...

Sa pole ainuke ühti. Toungue

Veokahvel või -konks tõmba siis haakelatile võimalikult lõtkuvabalt kinni. Püsivad riistad terved ja endal mugavam toimetada täpsust vajavates kohtades.

Hüdrofiltri kohta pigem ei paku midagi - võõras vidin. Põhimõttele oled pihta saanud - õli tuleb läbi võrgu sundida. Ülejäänu on liimingulise lähenemise küsimus, kuniks filtri täpne mudel pole teada.
(06-05-2015, 11:42 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(06-05-2015, 10:11 AM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Haakelatis avad pisut peenikesed pole? Pildilt ei saanud hästi aru, mis sellel parempoolsel tõmmitsal viga on?
Parempoolsel tõmmitsal see viga, et ta ei ole teisega sarnane Rolleyes . Ei,.. tegelikult on asi selles, et tõste juures, erinevalt vasakpoolsest, läheb parempoolse tõmmitsa äär vastu aisa enne kui on üss ja hakkab murdma.
Augud on jah 16mm ja mul käib sinna samasugune asi kahe poldiga keskele alla külge, nagu on veoka tagakonks. Annab ringiratast keerutada ja ei murra midagi ära kui näiteks käru peaks ümber minema. Ma küll ei tea, miks peaks minema, aga ma oskan selliseid asju. Pthüi-pthüi-pthüi Big Grin Kiilrihma mõte on hea, panen kõrvataha Smile .

Mul oleks aga hea meel kui keegi oleks näinud sellist hüdrofiltrit nagu pildil ja ütleks, et mis seal valesti on ?????????? Kas on sõelu puudu ja kas selle asjal peaks ka mingi vedruga klapp seal otsas olema?

Ahah, siis okei jah, mulle tundus pildilt, et avad on peenemad. Selle ajaga võrreldes, kui mina viimati siia teemasse juhtusin, on asi ikka kõasti edasi arenenud, respect! Kahjuks läheb tihti meelest AMF nokitseb projetide teemat lugeda...
Hüdrofiltrit pole ka mina sellist näinud kahjuks, seepärast ei oska ka midagi kosta. Nii igaks juhuks küsin, ega pole juhuslikult T-40 roolikardaan näppu jäänud seda projekti arendades?
Mina ei kasutaks seda filtrit. Tundmatu looma nahk ja iseloom pole teada. 
Ma rääkisin sulle ühest filtrist, selle omadused on õli viskoosusklass 32 korral 0,02 at surve juures läbilaskevõime ca 75 l/min. Näiteks. Vaja oleks teada, mis maksab kronstein.
https://www.google.ee/search?q=%D0%BA%D0...24&bih=632
Selle pika lingi tagant näeb neid kombaini omi.
http://sxteh.ru/mess129.htm See paistab kõige sarnasem.
(06-05-2015, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Eelmisel leheküljel piltidel olev hüdrofilter koos kaanega pärineb kombain CK-4 küljest. Seal on peal kaks pumpa, NS-32 ja 10.  
Keskel vedruga kuulklapp, mille kaudu siis võimalusel osa õli saab filtrit läbimata otse paaki minna, kui elementkettad mustad.
Pesed kettad ära ja saab jälle kasutada.
Keeratavate filtrite jalgu kasutatud kujul sageli Kuusakoski alumiinium osakonnas olnud. Aga peab vaatama, et mingit unikaalsust traktori külge ei kruti. Nii mõnigi filterelement suht müstilise hinnaga ja asenduste otsimine omaette teema.

(06-05-2015, 23:42 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]https://www.google.ee/search?q=%D0%BA%D0...24&bih=632
Selle pika lingi tagant näeb neid kombaini omi.
http://sxteh.ru/mess129.htm See paistab kõige sarnasem.

Tänud! Viimasel lingil oleva filtri kohta võiks väita, et täpselt sama asi. Nüüd on aga küsimus selles, et kas selliseid filtrielemente ka kusagilt saada on, sest seal tundub raudselt paar tükki puudu olevat. Ka ei oska ma arvata, et kas see filter Dannfossi roolipumba jaoks õli piisavalt puhtaks teeb .. ? Samuti ei oska arvata, et kas ma selle kuulklapi taastamisega ise hakkama saaks..- ajaks otsa punaseks Big Grin ..... ja lööks mingi laagrikuuliga pesa sisse- samasugust kuuli kasutaks ka siis kuulklapina ja leiaks mingi vedru sinna ka taha. Iseasi kui tugev see vedru peaks olema ? Ja ka vedru alumise otsa paigaldus on arusaamatu, sest sellest vedrust peaks siis splint läbi käima- eks ma mõtlen, aga hea nõu kulub alati marjaks ära, kasvõi comooni stiilis, huupi loopides võib ju ka vahel pihta saada Smile .
(06-05-2015, 21:56 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]Mina ei kasutaks seda filtrit. Tundmatu looma nahk ja iseloom pole teada. 
Ma rääkisin sulle ühest filtrist, selle omadused on õli viskoosusklass 32 korral 0,02 at surve juures läbilaskevõime ca 75 l/min. Näiteks. Vaja oleks teada, mis maksab kronstein.

No nüüd ei ole enam päris tundmatu looma nahk, aga iseloom tuleb veel välja uuruda Big Grin . Ma olen täisesti kindel, et see mis sa soovitad on väga hea variant ja seda teed ma kindlasti lähengi, kui sellest, nüüd juba tuntud looma nahast, asja ei saa. Mis mulle aga selle vana filtri juures meeldib, on see, et elemente saab pesta ja filter asub paagi sees. Mul ei taha paagiväline suurem filter kusagile sobida, lihtsalt ruumi on vähe. Mulle ka tundub, et paagisisene filter ei vähenda oluliselt selle õli hulka mis sinna paaki mahub, sest eks õli on ka filtri sees samuti ja need õhukesed elemendid ja õhuke korpus, ei tohiks palju ruumala ära hõivata.
(06-05-2015, 21:24 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Ahah, siis okei jah, mulle tundus pildilt, et avad on peenemad. Selle ajaga võrreldes, kui mina viimati siia teemasse juhtusin, on asi ikka kõvasti edasi arenenud, respect! Kahjuks läheb tihti meelest AMF nokitseb projetide teemat lugeda...
Hüdrofiltrit pole ka mina sellist näinud kahjuks, seepärast ei oska ka midagi kosta. Nii igaks juhuks küsin, ega pole juhuslikult T-40 roolikardaan näppu jäänud seda projekti arendades?

Tänan Smile ! Eks ta tasapisi areneb. Tuleb välja, et algus ja lõpp on kõige aeglasemad, vahepeal liigub asi nagu kiiremini. Alguses tuleb ju palju mõelda, et mida ja kuidas teha, ja lõpus tuleb veelrohkem mõelda, et kuidas need asjad, millega " PANGE" on pandud, ikkagi korralikult tööle saaks ja viimased vidinad ka kusagile ära mahuks Smile .

40-ne roolikardaani ei ole näppu jäänud, sest juba üsna Marta ehitamise alguses leidis Lgp Ksf Hr Tift mulle roolipumba ja keelas ära igsuguste kardaanide näppimise Cool

Mu tuttaval on aga kaks T-40 trakatsit ja ma kindlasti küsin ta käest Smile .
(06-05-2015, 14:34 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sa pole ainuke ühti. Toungue

Veokahvel või -konks tõmba siis haakelatile võimalikult lõtkuvabalt kinni. Püsivad riistad terved ja endal mugavam toimetada täpsust vajavates kohtades.

Just nii- lõtkuvabalt kinni tõmmata.. Hr v6sa Smile !
Paagisisene hüdrofilter ei tee paagis sees oleva õli kogust väiksemaks, sest tavaliselt asub filter paagi ülemises osas ja see on tavaliselt õlivaba, sest paagis peab olema pisut õlivaba ruumi ka.
 Ka kaasaegsetel masinatel kasutatakse paagisiseseid filtreid, tuleb asjaga vaid tutvuda.
Üks paljudest kohtadest, mis annab nats inffi, on HansaFlex.
Hansaflex 
(07-05-2015, 07:30 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Ka kaasaegsetel masinatel kasutatakse paagisiseseid filtreid, tuleb asjaga vaid tutvuda.
Üks paljudest kohtadest, mis annab nats inffi, on HansaFlex.
Hansaflex 

Noooojah. ma leian sealt ainult saksaakeelse kontakti, hunniku ankeete mis tuleb täita info saamiseks, ja ei leia ühtegi hinda, sellised leheküljed, mis ei sisalda samas ka hindasid, ajavad mul sita keema ja ma pikemalt ma neil ei peatu Smile .
(07-05-2015, 23:30 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(07-05-2015, 07:30 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Ka kaasaegsetel masinatel kasutatakse paagisiseseid filtreid, tuleb asjaga vaid tutvuda.
Üks paljudest kohtadest, mis annab nats inffi, on HansaFlex.
Hansaflex 

Noooojah. ma leian sealt ainult saksaakeelse kontakti, hunniku ankeete mis tuleb täita info saamiseks, ja ei leia ühtegi hinda, sellised leheküljed, mis ei sisalda samas ka hindasid, ajavad mul sita keema ja ma pikemalt ma neil ei peatu Smile .
Ok, maitus, kui sa tahad, et keegi sinu eest otsingutöö ära teeks ja sulle sobivaima, odavaima ja parima variandi välja otsiks, siis nii ütlegi. Muidu aga hangitakse vastavat infot sellistest ettevõtetest, kes tegelevad selliste asjadega - Baltflex, Hüdroscand, Exan, Hiflex, Polar-Technik, Hydropower(see peaks olema hea koht Smile ), vahest kindlasti veel lugematu hulk neid... võta aga vaevaks. Kodulehtedel neil tavaliselt ei kajastata maksumusi, ikka tuleb endal vaeva näha teada saamiseks, pole midagi parata. 
Muuseas...selle tagasivoolufiltri, nagu ma juba rääkisin, võid täiesti vabalt ka ise valmistada. On olemas sellised filtrid, mille üleval otsas on keere, muidu on ta aga alt suletud ja õli liigubki läbi filtriseinte otse paaki. Keeratakse toru või nipli otsa, mis asub kaane küljes. Teisel pool on vaid tagasivoolu suubuv toru/voolik vms. Kogu lugu. See kaan kinnitub mõne poldiga paagi külge ja ongi kõik.
(08-05-2015, 00:55 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Ok, maitus, kui sa tahad, et keegi sinu eest otsingutöö ära teeks ja sulle sobivaima, odavaima ja parima variandi välja otsiks, siis nii ütlegi. Muidu aga hangitakse vastavat infot sellistest ettevõtetest, kes tegelevad selliste asjadega - Baltflex, Hüdroscand, Exan, Hiflex, Polar-Technik, Hydropower(see peaks olema hea koht Smile ), vahest kindlasti veel lugematu hulk neid... võta aga vaevaks.

Huvitav, et sul, minu tegemistest rohkem teades, on selline arvamus, et ma midagi ise ei tee ja ainult teiste peale loodan? Ma omateada olen selle massina juures ju kõik ise teinud. Ok, treinud ma ise ei ole, aga joonise treialile vähemalt ikkagi. Loomulikult olen ma saanud siit palju teoreetilist abi, leidnud palju detaile ja sinu ja mõne teisegi Ksf- i puhul, loodan, et sõbragi Smile . Kui ma siin midagi küsin, siis ma ei eeldagi, et keegi peaks minu jaoks kusagilt midagi otsima hakkama, vaid loodan, et keegi lihtsalt midagi teab ja oma teadmisi jagab ja sellega minu otsimisvaeva vähendab ja aega säästab. Ja kui minu nö probleem, mida tegelikult üldse probleemiks ei saa nimetada, kellelegi isiklikku huvi pakub ja ta sellepärast midagi otsima hakkab ja seda infi siin pärast jagab, ei tähenda küll seda, et see inimene midagi kohusetundest foorumikaaslase vastu teinud oleks või et see talle suur koorem oleks olnud. Pealegi on olemas ka inimesi, kellele teiste aitamine lihtsalt rõõmu valmistab- arvan ka ennast selliste hulka Smile . Kõike korraga ei jõuagi. Näiteks sai Marta omale kahe viimase õhtuga kõik "veevärgi" torud külge ja siis on enne magamaminekut ennast arvuti taha seades lihtsalt meeldiv kui leiad foorumist vastuse mõnele küsimusele, mis juba aegsasti esitatud on. Ma tegelikult ei saagi aru, et mis vahe on, kas leida tehniline lahendus kusagilt internetist ise või küsida kellegi käest nõu. Mõlemal juhul kasutatakse teiste tarkust ja keegi on ka vaeva näinud, et oma teadmised kirja panna ja internetti üles laadida. Vastasel juhul peaks hakkama jalgratast leiutama....

Mulle aga pakub puht tehnilist huvi (samuti nagu see Marta ehitamine üldse) selle vana, sisuliselt igavesti kestva filtri taastamine ja seda ma olen juba maininud ka. Sõelasid on täitsa võtta: http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...33&lang=et  ja korpus on ju ka olemas ja vaja on leiutada sinna otsa ainult see kuulklapp vedruga ja eks ma leiutan ka. Ja see ei oleks mitte kõige keerulisem asi asjade nimekirjas, mis ma juba Martale leiutanud ja teostanud olen Smile .

Muidugi saaks kõik asjad osta, terve traktori saaks osta ja sel juhul oleks ta mul juba ka ammu olemas olnud, ja kindlasti palju uhkem ja hea õnne puhul ka odavam kui  Marta, aga mida ma sel juhul üldse siin teeksin Smile !!!
(08-05-2015, 03:57 AM)maitus Kirjutas: [ -> ] Ma tegelikult ei saagi aru, et mis vahe on, kas leida tehniline lahendus kusagilt internetist ise või küsida kellegi käest nõu. Mõlemal juhul kasutatakse teiste tarkust ja keegi on ka vaeva näinud, et oma teadmised kirja panna ja internetti üles laadida. Vastasel juhul peaks hakkama jalgratast leiutama....

Mulle aga pakub puht tehnilist huvi (samuti nagu see Marta ehitamine üldse) selle vana, sisuliselt igavesti kestva filtri taastamine ja seda ma olen juba maininud ka. Sõelasid on täitsa võtta: http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...33&lang=et  ja korpus on ju ka olemas ja vaja on leiutada sinna otsa ainult see kuulklapp vedruga ja eks ma leiutan ka.  Ja see ei oleks mitte kõige keerulisem asi asjade nimekirjas, mis ma juba Martale leiutanud ja teostanud olen Smile .

Muidugi saaks kõik asjad osta, terve traktori saaks osta ja sel juhul oleks ta mul juba ka ammu olemas olnud, ja kindlasti palju uhkem ja hea õnne puhul ka odavam kui  Marta, aga mida ma sel juhul üldse siin teeksin Smile !!!
Heh..krt, nüid läks minul miskit viltu või annab asjadest mitutmoodi aru saada... Igatahes vabandust, kui astusin konnasilmale, mida sul ei ole Smile !
Ega minul selle vana filtri vastu midagi olegi, kui saad ta funkama, siis on see üks igavesti õige asi Martale - väike, taaskasutatav ja...tehniliselt ka istub hästi.
 Aitamise koha pealt... noh, mul põle miskit siin öölda. On teised saand ja olen ise saand! Tänud siinkohal herr näkisepale, tänu kellele hakkas mürtsuma mu sõbra motoblokk MB-1. Ja küll see Marta ka liikuma hakkab, pole kahtlustki !  Lase aga samamoodi edasi, minu õlg on ikka jõudumööda toeks! Muuseas, eks nende uute ja poest asjadega kipub nagunii olema, et kui pead ise maksma, siis ..nutumaik tuleb vähemalt minule küll suhu.
Ei pole häda midagi, konnasilmi ei ole jah Big Grin ! Aga TALUPOEG TALUJA rikkus täna ära kõik selle minu vana filtri restaureerimis ja ratsionaliseerimisideed, kuna saatis mulle kõik selle filtri puuduvad jupid Big Grin .
(08-05-2015, 20:38 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Ei pole häda midagi, konnasilmi ei ole jah Big Grin ! Aga TALUPOEG TALUJA rikkus täna ära kõik selle minu vana filtri restaureerimis ja ratsionaliseerimisideed, kuna saatis mulle kõik selle filtri puuduvad jupid Big Grin .

Ma ise tavaliselt ei julge ennem asjadest rääkida,kui asjad juba peos...... Big Grin
 Panin täna paki teele. Sa pole esimene kes on saanud minu käest selliseid asju. Pole mõtet ise leiutada,kui asjad olemas. Loodan,et lähevad asja ette. Kiirendan siis Marta põllule minekut natukese võrra.
(08-05-2015, 21:11 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(08-05-2015, 20:38 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Ei pole häda midagi, konnasilmi ei ole jah Big Grin ! Aga TALUPOEG TALUJA rikkus täna ära kõik selle minu vana filtri restaureerimis ja ratsionaliseerimisideed, kuna saatis mulle kõik selle filtri puuduvad jupid Big Grin .

Ma ise tavaliselt ei julge ennem asjadest rääkida,kui asjad juba peos...... Big Grin
 Panin täna paki teele. Sa pole esimene kes on saanud minu käest selliseid asju. Pole mõtet ise leiutada,kui asjad olemas. Loodan,et lähevad asja ette. Kiirendan siis Marta põllule minekut natukese võrra.

Mitte natukese võrra, vaid ikka üsna palju kohe Smile
Toomasel leidub tõepoolest kodus nii mõndagi huvitavat! Smile 

Maitus, millal lodab asja valmis saada et põllule minna?
(11-05-2015, 21:45 PM)saarrand Kirjutas: [ -> ]Toomasel leidub tõepoolest kodus nii mõndagi huvitavat! Smile 

Maitus, millal lodab asja valmis saada et põllule minna?

Minu loodetud tähtajad on juba kõik möödas ja kartul läks ikkagi käsiadraga maha Big Grin . Hüdraulika voolikud ja elekter on veel panna ja mul oleks hea meel kui Marta iseseisvalt garaazist väljagi sõidaks Smile . Ikkagi esimene vasikas ju ... ja ei oska midagi arvata enne kui elu sees on. Võib-olla tuleb ka kohe remontima hakata kui kusagilt midagi järgi annab. Eks nii mõnigi mees on seda riista ka näinud, neist Toomas arvab, et ilma patjadeta laguneb ära, aga Tift, Metsnik ja Agaa arvavad, et kõva kui kurat ja et ei juhtu taga midagi. Nii, et panused on hetkel üks kolmele Smile