automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(22-10-2014, 19:05 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]....
 Huvitav kas sinna mingeid kaitsmeid ka vaja oleks panna- kuidas konsiilium arvab Big Grin ???
 

Tuledele kindlasti. Mujale - pole vist väga vaja. Kuigi ega peavoolujuhtmelegi miskine varaste japside 60A karp liiga tee. Rohkem sealt ilmselt läbi ei käi.

Põhivoolu lülitina soovitan auto süütelukku. Saad ühekorraga vajalikud lülitused ja elementaarse lapselukuWink Kinnitus roolisambale pealekauba. Näiteks karburaatoriga Škodadel on säärane mõnus lukk. Kui siiakanti satud, võin mõne toimiva isendi anda.
(23-10-2014, 08:31 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(22-10-2014, 19:05 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]....
 Huvitav kas sinna mingeid kaitsmeid ka vaja oleks panna- kuidas konsiilium arvab Big Grin ???
 

Tuledele kindlasti. Mujale - pole vist väga vaja. Kuigi ega peavoolujuhtmelegi miskine varaste japside 60A karp liiga tee. Rohkem sealt ilmselt läbi ei käi.

Põhivoolu lülitina soovitan auto süütelukku. Saad ühekorraga vajalikud lülitused ja elementaarse lapselukuWink Kinnitus roolisambale pealekauba. Näiteks karburaatoriga Škodadel on säärane mõnus lukk. Kui siiakanti satud, võin mõne toimiva isendi anda.

Kas nendel vene veokate tulelülititel iseenesest mingi bi-metall kaitse küljes ei olnud- võin eksida, aga nagu midagi sellist mäletan- krt, või oli se reostaat.. ???

Kas sa selle süüteluku posti ka paneks kui pappi saadan Smile ?
(23-10-2014, 17:13 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kas nendel vene veokate tulelülititel iseenesest mingi bi-metall kaitse küljes ei olnud- võin eksida, aga nagu midagi sellist mäletan- krt, või oli se reostaat.. ???
Oli nii üks kui teine. Kui hästi otsin, võibolla leian oma varudestki nii ühe kui teise. Kui muidu kasutati vene veokatel kahte nupuga bimetallkaitset, siis tuledel oli n.n. isetaastuv. Lühise korral katkestas ära, aga jahtudes ühendas tagasi. Jäi niiviisi sisse-välja plõksuma kuni lühis kõrvaldatud või aku tühi. Pead ei anna, aga kangust oli sel vist 25A.
Vene tuledelülitid täiustusid ajapikku. Algul lihtne 0-park-täis/pool. Armatuurivalgus eraldi lülitiga, selle teine asend süütas kabiinivalgusti, keskel 0. Edasi oli vaja reostaati armatuurivalgusele ja lõpuks lisati bimetallkaitse, mis algselt oli eraldi armatuuri all. Siis jõuti ka selleni, et tulede teine aste oli park/pool ja kolmas pool/täis.
(23-10-2014, 18:50 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]
(23-10-2014, 17:13 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kas nendel vene veokate tulelülititel iseenesest mingi bi-metall kaitse küljes ei olnud- võin eksida, aga nagu midagi sellist mäletan- krt, või oli se reostaat.. ???
Oli nii üks kui teine. Kui hästi otsin, võibolla leian oma varudestki nii ühe kui teise. Kui muidu kasutati vene veokatel kahte nupuga bimetallkaitset, siis tuledel oli n.n. isetaastuv. Lühise korral katkestas ära, aga jahtudes ühendas tagasi. Jäi niiviisi sisse-välja plõksuma kuni lühis kõrvaldatud või aku tühi. Pead ei anna, aga kangust oli sel vist 25A.

Jah, väga huvitaks selline lüliti. Eks uued asjad ole kindlasti paremad, aga väike stiiliküsimus on ka asjal juures. Mulle kohe kuidagi ei meeldi sellised isetehtud rauahunniku moodi põkad, millistel mõne sõiduauto uhke armatuur külge on poogitud Smile . Kui jupid on vanad, siis olgu juba kõik komplektis vanad ...
 25A peaks ju täiesti piisab olema.. ?
(23-10-2014, 18:52 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Vene tuledelülitid täiustusid ajapikku. Algul lihtne 0-park-täis/pool. Armatuurivalgus eraldi lülitiga, selle teine asend süütas kabiinivalgusti, keskel 0. Edasi oli vaja reostaati armatuurivalgusele ja lõpuks lisati bimetallkaitse, mis algselt oli eraldi armatuuri all. Siis jõuti ka selleni, et tulede teine aste oli park/pool ja kolmas pool/täis.

Seda pool/täistuld vist lülitati jalaga ka veel...
Tõenäoliselt oleks lihtsaim lahendus kasutada mõne vanema sõiduauto komplektset roolisammast koos süüteluku, rooli ja lülititega. Jääb igasuguste lisaklahvide panek ära ja mõned vabad kontaktid tulevikus edasiarendamiseks ju ometi ei sega?
(23-10-2014, 19:19 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Tõenäoliselt oleks lihtsaim lahendus kasutada mõne vanema sõiduauto komplektset roolisammast koos süüteluku, rooli ja lülititega. Jääb igasuguste lisaklahvide panek ära ja mõned vabad kontaktid tulevikus edasiarendamiseks ju ometi ei sega?

Mul tuleb rool otse dosaatorpumba külge- roolisammast kui sellist ei tulegi- no on seal kah väike jupp- umbes 15cm Smile
(23-10-2014, 19:10 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Seda pool/täistuld vist lülitati jalaga ka veel...
Just nii ta oli. Rooli külge ei jõudnud ümberlüliti venelastel niipeagi... Kui otsida, on mul jalglüliti ka kuskil olemas.
Nonii..., pehmemad ilmad on lasknud natuke nokitseda. Mootor istub nüüs siis korralike (omast arust) kinnitustega raami küljes :
[attachment=51920][attachment=51921]

Olude sunnil pidin ka natuke pornot tegema ja piduripedaali gaasipedaalist paremale panema. No ei olnud tal muud kohta seal raami ja kasti vahel.  Käimakasti väljavõte ja sealt hargnevad kardaanid jne, on kogu ruumi enda kätte hõivanud...Muidugi oleksin võinud need pedaalid sinna ka rippu panna, aga see oleks eeldanud mingite karkasside ehitamist ja piduri- ja eriti siduripedaalide ühenduste väljamõtlemine oleks ka keerulisem olnud.  Mõtlesin korra siduri õliga tööle panna, aga mida mehhanilisem asi on, seda lollikindlam...Pealegi on mul sinna mootoritaha mõeldud sättida kütusepaak, rooli dosaatorpump ja prioriteediklapp. Ja kuna 53-e pedaalid rippesse kuidagi ei oleks sobinud, aga need olid mul olemas, siis nii sattuski pidurisüsteem hoopiski raamist väljapoole ja gaasipedaalist paremale  Sad ....  Lõikasin originaal piduri-siduri kronsteini küljes siruriosa poolt laiusest 1/3 maha ja keevitasin raami külge igaveseks kinni. Tallata on seda pedaali tegelikult tõeliselt mugav... sellega võib lausa ära harjuda.... , aga selline harjumus võib autosõidule halvasti mõjuda..... peab vist põdrarauad ette panema Smile
 [attachment=51922][attachment=51923]
 Aga eks natuke pornot peabki tegema, muidu mõeldakse veel, et vabriku põka ja ei usutagi, et ise tegin Big Grin Toungue  !!!

Kui kellelgi pakkuda on, siis üks selline 53-e siduri-piduri kronstein kuluks veel siduripedaali paigaldamiseks ära- viimane mahub isegi raamist sissepoole Smile
(22-01-2015, 02:10 AM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Mäletamist mööda oli NS10 pumpasi kahte tõugu...  Pumba võlllid olid kas 4  "nuudiga"  või  6 "nuudiga"  Pane seda tähele, mida  pakutakse

Hea tähelepanek ja uudis minule Big Grin . Tegelikult on mul õrn lootus saada sealt firmast (https://plus.google.com/1171122362236994...l=ee&hl=et ) terve komplekt: pukk koos pumbaga, ja see pump võiks ehk olla Nš16. Mul on õrn kahtlus, et Nš10 jääb jumzi rippsüsteemi silindrile natuke lahjaks,....... või ei jää? Ja Nš32 tõmbab 1.6D moororil arvatavasti hinge kinni?
10 jääb ilmselt väheks jah. Lahendus olukorrale on 2astmeline pump: vt näiteks http://www.tech-24.eu/epood/HUDRAULIKA/ See lahendus aga on küll kallim paraku ... Minu isiklik arvamus on see, et vana tüüpi hammasrataspumpasid pole mõtet enam uutele asjadele peale panna kuna nad on ebaefektiivsed, vana tehnika remondiks ainult. Aga see ainult minu arvamus.
(22-01-2015, 14:51 PM)Envir Kirjutas: [ -> ]10 jääb ilmselt väheks jah. Lahendus olukorrale on 2astmeline pump: vt näiteks http://www.tech-24.eu/epood/HUDRAULIKA/ See lahendus aga on küll kallim paraku ... Minu isiklik arvamus on see, et vana tüüpi hammasrataspumpasid pole mõtet enam uutele asjadele peale panna kuna nad on ebaefektiivsed, vana tehnika remondiks ainult. Aga see ainult minu arvamus.

Ma tegelikult ei tea mida kaheastmeline pump tähendab Sad aga oleksin väga tänulik kui mõni viitsiks vaevaks võtta mulle seda seletada. Aga kindlasti tänan komplimendi eest, et Martat uueks pead Smile. Tegelikult on ei ole Martal midagi uut peale mõnede poltide Toungue
(22-01-2015, 14:51 PM)Envir Kirjutas: [ -> ]10 jääb ilmselt väheks jah.
...

Mis mõttes väheks? Et ei suuda rõhku tekitada? Korras pumbaga seda häda küll ei teki.

Aeglaseks võib küll jääda. Rolleyes
Ma pakun, et seda "väheks jäämise" all mõeldigi. Ma arvan' et maitus võiks ikkagi Ns-16 sarnase pumba juurde jääda. Jääb ka pisut resurssi üle..
Mul on puulõhkujale 2 astmeline pump. Kui mälu täpselt mäletab, siis 2 astmeline tähendas seda, et 1. aste ehk siis kiirem töökäik lööb survet 60-90atm ja kui surve ületab selle, siis pumba tootlikus kukub ja surve tõuseb kuni 250atm
Minu pump on näiteks tootlikusega 72liitrit minutis survega 80atm ja kui surve selle ületab siis pumba tootlikus kukub 32liitrit minutis ja arendab kuni 210atm survet See lahenduseks kui soovid väikese mootoriga saavutada kiirust ja jõudu...  
Kas keegi oskab öelda, et mis asjal see Nš16 pump üldse küljes on? Sellele nuutidega muhvi, rääkimata laagripukast, leidmine on vist keerulisem kui tulnukatega kontakti saada.... Ehk on keegi proovinud seda Nš16 pumpa Gaz53-e käimakasti väljavõttesse sobitada, kui teaks, et sobib, siis katsetaks ehk selle väljavõtte ümberehitamist ? Ehku peale ei hakka ju seda pumpa ka ostma ja proovimiseks vast poest koju kaasa ei anta Smile . Nš10-ele on mul pukk olemas, aga sinna see 16 vaevalt sobib...?
(26-01-2015, 20:14 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] Nš10-ele on mul pukk olemas, aga sinna see 16 vaevalt sobib...?

Kui on suur peavalu, kasuta siis ns-10, liigub ju teisigi trakatseid ringi ainult sellega varustatult.. saavad ka kenaste hakkama. Mu Vurril oli ka see külges, mulistas mis hirmus!
(26-01-2015, 20:14 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab öelda, et mis asjal see Nš16 pump üldse küljes on? Sellele nuutidega muhvi, rääkimata laagripukast, leidmine on vist keerulisem kui tulnukatega kontakti saada.... Ehk on keegi proovinud seda Nš16 pumpa Gaz53-e käimakasti väljavõttesse sobitada, kui teaks, et sobib, siis katsetaks ehk selle väljavõtte ümberehitamist ? Ehku peale ei hakka ju seda pumpa ka ostma ja proovimiseks vast poest koju kaasa ei anta Smile . Nš10-ele on mul pukk olemas, aga sinna see 16 vaevalt sobib...?

Nš10 pumbad on mtz roolivõimum, lindi SMD mootorite  ja muu sellise küljes. Nš10 pump on seal vaid vasak ja 6 nuudiga.  Nš16 pump tuli aga uuematel mtz traktoritel alates 2001aasta. Pumbad ühtivad omavahel 1:1 ei ole vaja mingit ümberehitust teha. Ühel on lihtsalt tagumik/ahter pikem (nagu naistel Big Grin )

http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Pildi avades näed mõlema pumba gabariite.
Esiplaadist sisend-väljund augu tsentrite vahed on 10 ja 16 pumbal ühekaugel. Küsisin selle ise poest üle.


Kas mitte smd mootoril polnud see pump puki otsas. A'la 30cm pikk pukk ühesotsas pump, teises otsas oli mingi hammakas. Ümariku kujuga.
Tänan, Unimüts! Üks hea uudis üle pika aja Smile