automoto.ee foorumid

Täisversioon: Marta!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(11-05-2015, 22:30 PM)maitus Kirjutas: [ -> ] Eks nii mõnigi mees on seda riista ka näinud, neist Toomas arvab, et ilma patjadeta laguneb ära, aga Tift, Metsnik ja Agaa arvavad, et kõva kui kurat ja et ei juhtu taga midagi. Nii, et panused on hetkel üks kolmele Smile
Mina nägin...siis, kui kõik oli mööda küüniveeri laiali veel. Smile Tead, mõtlesin, et vahest oleks hea mootor käima ajada alguses ilma hüdraulikata. Siis tead, et muud asjad funkavad. järgmisena rihm peale ja hüdraulikaga maadlema.
(12-05-2015, 00:42 AM)Tift Kirjutas: [ -> ]Tead, mõtlesin, et vahest oleks hea mootor käima ajada alguses ilma hüdraulikata. Siis tead, et muud asjad funkavad. järgmisena rihm peale ja hüdraulikaga maadlema.

Just nii mul plaan teha ongi Smile . Aga see ei tähenda, et ma ei võiks seda hüdraulikat enne valmis teha, sest ega seda rihma ka enne peale ju panna ei saa kui kõik voolikud paigas on. Kui mootor või mingi muu sõlm mingitel anomaalilistel põhjustel ei tööta, siis tuleb see korda teha või välja vahetada aga sellepärast ei ole ju ka mõtet teiste sõlmedega venitada- mis tehtud, see tehtud ja kui kõik on korras, siis saab ju ka kohe midagi teha selle Martaga Smile .  Üldiselt on Marta väga seksuaalne, sest ma olen temaga ikka kõvasti n_ ssinud Big Grin !

Aga nüüd.... kas hüdroõli või näit: Kamaz-i õli hüdraulikasse ?????????
(12-05-2015, 07:47 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]  Üldiselt on Marta väga seksuaalne, sest ma olen temaga ikka kõvasti n_ ssinud Big Grin !

Aga nüüd.... kas hüdroõli või näit: Kamaz-i õli hüdraulikasse ?????????

Seksikuse koha pealt.... on hää, et tal summuti ots suht kõrgel on Big Grin !
 Hüdraulikasse HLP-32 või HVLP-32 või midagi sarnast. Palju sul seda sinna mahub? 10-20 liitrit?
(12-05-2015, 07:47 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]...
kas hüdroõli või näit: Kamaz-i õli hüdraulikasse ?????????

Ega siin suurt vahet ei ole, säti hinna ja saadavuse järgi. Hüdrovedelik on muidugi parem - ei vanu nii kiiresti ja säilitab paremini viskoossust. Mootoriõlid on vähe teiseks otstarbeks tehtud. Wink  Ning kamsaõli on -25 juures ikka väga mesi.

R4 peaks olema piisavalt ühtlase käiguga, et SEDA raami ta ära ei värista. Iseasi, et võid ise varsti vähemvärisevat sadulat ja ohje tahtma hakata Big Grin
(12-05-2015, 08:39 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(12-05-2015, 07:47 AM)maitus Kirjutas: [ -> ]...
kas hüdroõli või näit: Kamaz-i õli hüdraulikasse ?????????

Ega siin suurt vahet ei ole, säti hinna ja saadavuse järgi. Hüdrovedelik on muidugi parem - ei vanu nii kiiresti ja säilitab paremini viskoossust. Mootoriõlid on vähe teiseks otstarbeks tehtud. Wink  Ning kamsaõli on -25 juures ikka väga mesi.

R4 peaks olema piisavalt ühtlase käiguga, et SEDA raami ta ära ei värista. Iseasi, et võid ise varsti vähemvärisevat sadulat ja ohje tahtma hakata Big Grin

Sadul juba on vedrudel, ohjade asemele käivad ka paksemad kindad Big Grin .


Täna sai natuke lille ka liigutatud, aga ma ei ole kindel, et kas see asi ei peaks mitte tatika teemas olema. Ühesõnaga konstruitasin kahest sõeladega filtrist ühe kokku. Kuna ühel filtril hoidis sisu paigal tõenäoliselt kaan, siis teisel, mille korpus mul oli, kindlasti mitte ja nii tuligi tatikat teha. Filtripüta krae tuli väiksemaks teha, sest muidu ei mahtunud see korpusesse ja altpoolt selle kumerat kraed kandilisemaks süvendada, samuti selle kaanega kus klapp on. Ülemine kaan tuli aga ka keevitustest lahti lõigeta ja uuesti kokku panna, kuna oli kõveralt koostatud. Koos seisab siis asi niimoodi, et keskmine toru, mille otsas on klapiga kaan, jääb selle kaanega ülemise püta serva taha kinni. Alt tuleb see toru siis välja ja et seda kinn hoida. panin sinna peale vindiga toru ja - eks pildil on näha mis veel. Selle vintpuksi alumist serva stoperdab polt, mils ei saa ennast lahti keerata tänu puksis olevale sälgule ja samuti hoiab see sälk ära ka puksi enda pöörlemise. Arvatavasti aga asi toimib ja see ongi põhiline Smile :

[attachment=53469][attachment=53470]


Murelaps- "paak" , või paagid, said täna sellise lahenduse, et lõkasin vana kompressori paagi puhtaks ja sellest teengi. Kuskiltmaalt lõikan pooleks ja panen vaheseina vahele ja keevitan uuesti kokku. Mingit paremat lahendust ma ei osanud välja mõelda- no kui just ise neid paake nullist tegema ei oleks hakanud. Seega paakide teema on lukus ..... muidu ei saagi Marta kunagi valmis  Smile ..... !!!


[attachment=53471]
Jälle mõstust vaja [Pilt: smile.gif]. Täna ütles mulle üks sõber, et diiselmootoril peaks kindlasti kütusepump olema, et muidu ei hakkavat kõrgsurve pump töölegi kui eelsurvet ei ole..... kas ongi nii või ?


Mul on olemas selline kütusefilter:

[attachment=53481]

Milleks on seal neli ava- kaks sisse ja kaks välja? Samuti ei jaga ma seda tagasivooluvärki. Kas kütuse tagasivool peaks minema kindlasti paaki, või võib ka filtrisse, kuna seal nagu neid otsi ülearu? Või läheb tagasivool paaki ka läbi filtri? Juhul kui läheb läbi filtri, siis teeb ju sama välja kui läheks otse pealevoolu. Ja kui siiski peab tagasivool tagasi paaki minema, siis mis vahe seal on, kas kütus läheks läbi filtri uuele ringile või läbi paagi? 

 Enne ei saa aga midagi edasi teha kui need "pudru ja kapsad" mul söödud on Cool !!!
(14-05-2015, 19:23 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Jälle mõstust vaja [Pilt: smile.gif]. Täna ütles mulle üks sõber, et diiselmootoril peaks kindlasti kütusepump olema, et muidu ei hakkavat kõrgsurve pump töölegi kui eelsurvet ei ole..... kas ongi nii või ?


Mul on olemas selline kütusefilter:



Milleks on seal neli ava- kaks sisse ja kaks välja? Samuti ei jaga ma seda tagasivooluvärki. Kas kütuse tagasivool peaks minema kindlasti paaki, või võib ka filtrisse, kuna seal nagu neid otsi ülearu? Või läheb tagasivool paaki ka läbi filtri? Juhul kui läheb läbi filtri, siis teeb ju sama välja kui läheks otse pealevoolu. Ja kui siiski peab tagasivool tagasi paaki minema, siis mis vahe seal on, kas kütus läheks läbi filtri uuele ringile või läbi paagi? 

 Enne ei saa aga midagi edasi teha kui need "pudru ja kapsad" mul söödud on Cool !!!

Sinu Martal on etteandepump juba KSP sees,rumal jutt,et ei hakka tööle.Need neli otsa peaks olema:1.paagist filtrisse 2.filtrist KSP-sse(asub pumba ees pool)3.KSP-st(pumba peal,sinna tuleb veel peenike voolik pihustite pealt)tagasivool filtrisse.4.filtrist paaki tagasi.See 4 otsa filtril peaks talvel kütet soojendama.
(14-05-2015, 19:54 PM)aigark Kirjutas: [ -> ]Sinu Martal on etteandepump juba KSP sees,rumal jutt,et ei hakka tööle.Need neli otsa peaks olema:1.paagist filtrisse 2.filtrist KSP-sse(asub pumba ees pool)3.KSP-st(pumba peal,sinna tuleb veel peenike voolik pihustite pealt)tagasivool filtrisse.4.filtrist paaki tagasi.See 4 otsa filtril peaks talvel kütet soojendama.

Kui tagasivool peab paaki minema ainult kütuse soojendamise pärast ( see kütus mis KSP-st tagasi tuleb, seguneb filtris niikuinnii selle kütusega, mis KSP-le peale voolab), siis kas on loogiline tuua kütusepaagist ainult üks voolik filtrisse ja kogu lugu- KSP-st tagasivoolav kütus läheks siis lihtsalt uuesti pealevoou. Või on seal peale kütusesoojendamise veel mingi põhjus? Näiteks, et tagasivoolu satub gaase vms. Aga  sel juhul satuvad mõlemad voolud ikkagi ühte purki- st filtrisse kokku .... ???
Samuti, seljuhul kui tagasivoolav kütus peaks paagitäit kütust soojendama, kas ei oleks efektiivsem kui tagasivoolav kütus, mis on piisavalt soe soojendamaks tervet paaki, voolaks lihtsalt uuesti KSP-sse ja võtaks paagist natuke lisa- töötaks nagu duššisegisti? Minu meelest oleks see palju loogilisem ja efektiivsem .. Smile
(14-05-2015, 19:23 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]... Täna ütles mulle üks sõber, et diiselmootoril peaks kindlasti kütusepump olema, et muidu ei hakkavat kõrgsurve pump töölegi kui eelsurvet ei ole..... kas ongi nii või ?...

TZ 4K-14 ei ole etteandepumpa tehase poolt.  Kütusepaagi põhi  filtrist ja KSP-st kõrgemal.
(14-05-2015, 20:18 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Samuti, seljuhul kui tagasivoolav kütus peaks paagitäit kütust soojendama, kas ei oleks efektiivsem kui tagasivoolav kütus, mis on piisavalt soe soojendamaks tervet paaki, voolaks lihtsalt uuesti KSP-sse ja võtaks paagist natuke lisa- töötaks nagu duššisegisti? Minu meelest oleks see palju loogilisem ja efektiivsem .. Smile

Ma arvan,et õhu kätte saamisega tõsised probleemid ,lihtsam on kui kütus korra paagis ära käib.
(14-05-2015, 20:36 PM)jürimees Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 19:23 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]... Täna ütles mulle üks sõber, et diiselmootoril peaks kindlasti kütusepump olema, et muidu ei hakkavat kõrgsurve pump töölegi kui eelsurvet ei ole..... kas ongi nii või ?...

TZ 4K-14 ei ole etteandepumpa tehase poolt.  Kütusepaagi põhi  filtrist ja KSP-st kõrgemal.

tz on teine teema aga Martal peaks olema boschi või lucase pump ,mõlemal etteande pump KSP sees.
(14-05-2015, 20:39 PM)aigark Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 20:18 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Samuti, seljuhul kui tagasivoolav kütus peaks paagitäit kütust soojendama, kas ei oleks efektiivsem kui tagasivoolav kütus, mis on piisavalt soe soojendamaks tervet paaki, voolaks lihtsalt uuesti KSP-sse ja võtaks paagist natuke lisa- töötaks nagu duššisegisti? Minu meelest oleks see palju loogilisem ja efektiivsem .. Smile

Ma arvan,et õhu kätte saamisega tõsised probleemid ,lihtsam on kui kütus korra paagis ära käib.

No sellest ma aru ei saagi, et kui võib olla õhu probleem tagasivoolus, kuidas siis see tagasivool saab enne paaki veel filtrist läbi minna ja pealevoolava kütusega seguneda. Selles purgis on ju ainult 1 filter ja tagasivool voolaks samasse kambrisse kui pealevool, siis poleks ju vahet, et kas ta käib paagis ära või mitte ??? Sel juhul ikkagi, milleks seal filtril on neli auku Big Grin ?????

Jah, mul on boschi pump. Sellega tundub selge olevat ja paak on ka kõrgemal kui muud asjad.
(14-05-2015, 20:51 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 20:39 PM)aigark Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 20:18 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]Samuti, seljuhul kui tagasivoolav kütus peaks paagitäit kütust soojendama, kas ei oleks efektiivsem kui tagasivoolav kütus, mis on piisavalt soe soojendamaks tervet paaki, voolaks lihtsalt uuesti KSP-sse ja võtaks paagist natuke lisa- töötaks nagu duššisegisti? Minu meelest oleks see palju loogilisem ja efektiivsem .. Smile

Ma arvan,et õhu kätte saamisega tõsised probleemid ,lihtsam on kui kütus korra paagis ära käib.

No sellest ma aru ei saagi, et kui võib olla õhu probleem tagasivoolus, kuidas siis see tagasivool saab enne paaki veel filtrist läbi minna ja pealevoolava kütusega seguneda. Selles purgis on ju ainult 1 filter ja tagasivool voolaks samasse kambrisse kui pealevool, siis poleks ju vahet, et kas ta käib paagis ära või mitte ??? Sel juhul ikkagi, milleks seal filtril on neli auku Big Grin ?????

Jah, mul on boschi pump. Sellega tundub selge olevat ja paak on ka kõrgemal kui muud asjad.
Sul ei pea paak olema kõrgemal kui KSP.Ma arvan ,et sul 4otsaga peale ja tagasivool kokku ei puutu.Kui oleks minu teha ,siis ma paneks vana golf II 2 toruga küttefiltri ja tagasivoolu otse paaki siis saaks asi lihtsam ja loogilisem. 
Kas neil neljal aval, millest ühele on seal pildil sisse keeratud mingi vidin, võiks olla selline lahendus, et see vidin millest läks õhku sissepuhudes läbi väga raskelt,(nagu surveklapil) on seal selleks, et see filter on mõeldud süsteemile, kus on kütuse ettende pump, mis pidevalt töötab ja läbi teise väljuva ava surutakse läbi selle vidina üleliigne kütus paaki tagasi?
(14-05-2015, 21:07 PM)aigark Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 20:51 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]No sellest ma aru ei saagi, et kui võib olla õhu probleem tagasivoolus, kuidas siis see tagasivool saab enne paaki veel filtrist läbi minna ja pealevoolava kütusega seguneda. Selles purgis on ju ainult 1 filter ja tagasivool voolaks samasse kambrisse kui pealevool, siis poleks ju vahet, et kas ta käib paagis ära või mitte ??? Sel juhul ikkagi, milleks seal filtril on neli auku Big Grin ?????

Jah, mul on boschi pump. Sellega tundub selge olevat ja paak on ka kõrgemal kui muud asjad.
Sul ei pea paak olema kõrgemal kui KSP.Ma arvan ,et sul 4otsaga peale ja tagasivool kokku ei puutu.Kui oleks minu teha ,siis ma paneks vana golf II 2 toruga küttefiltri ja tagasivoolu otse paaki siis saaks asi lihtsam ja loogilisem. 

Peale ja tagasivool satuvad siiski ühte ja samasse kambrisse -võtsin kaane maha ja vaatasin järgi Smile . Aga see, et tagasivool otse paaki läheks, on minu ajule jah palju loogilisem Big Grin . Ma võiks ju siis sellele filtrile põhimõtteliselt kaks pimedat ette panna ja tagasivoolu otse paaki viia- kas nii sobiks?
Kuskohast see kütus, mis tagasi voolab, üldse tekib?
(14-05-2015, 21:17 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 21:07 PM)aigark Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 20:51 PM)maitus Kirjutas: [ -> ]No sellest ma aru ei saagi, et kui võib olla õhu probleem tagasivoolus, kuidas siis see tagasivool saab enne paaki veel filtrist läbi minna ja pealevoolava kütusega seguneda. Selles purgis on ju ainult 1 filter ja tagasivool voolaks samasse kambrisse kui pealevool, siis poleks ju vahet, et kas ta käib paagis ära või mitte ??? Sel juhul ikkagi, milleks seal filtril on neli auku Big Grin ?????

Jah, mul on boschi pump. Sellega tundub selge olevat ja paak on ka kõrgemal kui muud asjad.
Sul ei pea paak olema kõrgemal kui KSP.Ma arvan ,et sul 4otsaga peale ja tagasivool kokku ei puutu.Kui oleks minu teha ,siis ma paneks vana golf II 2 toruga küttefiltri ja tagasivoolu otse paaki siis saaks asi lihtsam ja loogilisem. 

Peale ja tagasivool satuvad siiski ühte ja samasse kambrisse -võtsin kaane maha ja vaatasin järgi Smile . Aga see, et tagasivool otse paaki läheks, on minu ajule jah palju loogilisem Big Grin . Ma võiks ju siis sellele filtrile põhimõtteliselt kaks pimedat ette panna ja tagasivoolu otse paaki viia- kas nii sobiks?

ikka sobib ,tähtis on see ,et KSP se satub filtreeritud küte.
No on aga arutelu Smile ! Leia ffiltril need otsad - kütus sisse ja kütus välja. Ülejäänutele pimedad ette ja kogu lugu. Teinekord on sellistel vidinatel palju otsi erinevate võimaluste jaoks ja alati ei lähe kõiki avasid ja otsi tarvis. Tagasivool otse paaki tagasi. Tagasivoolu toru tuleb pihustite juurest tavaliselt, mõnedel masinatel on tagasivooluvoolikud kokku viidud ühte karpi ja sealt siis ühe voolikuga paaki. Mõnedel on asi veel keerulisem.
 Etteandepumpa vaja ei ole, nagu juba öeldi, pealegi on kütusepaak kõrgemal ka.
(14-05-2015, 22:12 PM)Tift Kirjutas: [ -> ]No on aga arutelu Smile ! Leia ffiltril need otsad - kütus sisse ja kütus välja. Ülejäänutele pimedad ette ja kogu lugu. Teinekord on sellistel vidinatel palju otsi erinevate võimaluste jaoks ja alati ei lähe kõiki avasid ja otsi tarvis. Tagasivool otse paaki tagasi. Tagasivoolu toru tuleb pihustite juurest tavaliselt, mõnedel masinatel on tagasivooluvoolikud kokku viidud ühte karpi ja sealt siis ühe voolikuga paaki. Mõnedel on asi veel keerulisem.
 Etteandepumpa vaja ei ole, nagu juba öeldi, pealegi on kütusepaak kõrgemal ka.

Arusaadav Smile ! Aga puht huvi pärast -võiksid siiski nimetadaa ühe võimaluse, milleks võib filtril nelja otsa vaja olla ? Cool
No minu Perkinsil sihuke sarnane asi küljes. Seal lausa nooled küljes,kust sisse ja kust välja kütus jookseb. Nimelt on ju asi nii,et ega küttepump ei jõua kõike kütust ära jagada ja laseb osa tagasi filtrisse. Filtrist üks ots läheb tagasivoolu paaki. Pihustite tagasivool jookseb ka sinna kokku. Eks pead siis seal aretama nii,et asi õige saaks ja Marta üleliigsest "joogist" tempe tegema ei hakkaks... Big Grin