automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Naabripoiss, e-tron sportback 55 Q. e-tronid on ka ainsad, keda reaalselt kiirteedel KIIRESTI sõitmas ka näeb. Hind 100K€+...
Käis siis perega Itaalias. Erinevalt Ionic5'est pidi e-tron kiirteedel olema päris öko ja voolutarve ei lähe ka 130-150 sõites kosmosesse. Muidugi ka ülisuur aku 106 kWh ja kiirlaadimine ehk 230-250 kilti sai sõita, siis 30-40 minti kiirlaadimist 10-80% ja edasi. Kuna ka tited pardal, siis oli paras neid peatuseid teha. Linnas ja vaikselt ukerdades sõidab ka 600+ kilti täis. 
Rääkides konkreetsest autost, siis see näeb ka pärisauto moodi välja nii väljast kui just seest (haruldus tänapäevcal!) ja on audilikult ÜLImadala õhutakistusega Cd 0,25! See mängib olulist rolli. Ionic5 on Cd 0,28 aga 130 km/h olevat ikkagi akule mõrvar! Kärukonks, 750/1800 kg haagis jne - on ju täiesti reaalselt kasutatav. Aga hind on juba täielik nonsenss

Rooma on maja eest 2700+ km ehk 5-6 kiirpeatust pidi ikka olema + öised pikad laadimised. Puhtlat 3-4 tundi, mis küll ei ole väga palju! Selle 30-mindise laadimsiajaga võib täitsa rahul olla ja tõesti, valge iludus on oluliselt harvem hoovis juhtmeotsas, kui eelmine hall disainiime.
Mingid numbrid oled sassi ajanud kuskil. E-Tron on 0.28 siiski.

Siin täisnimekiri:
https://www.mpgomatic.com/2022/03/30/ele...mics_list/
(08-08-2023, 01:50 AM)deus Kirjutas: [ -> ]Mingid numbrid oled sassi ajanud kuskil. E-Tron on 0.28 siiski.

Siin täisnimekiri:
Seegi nimekiri annab just Sportbackile 0.26 ehk laugpärale ja miski brožüür oli 0.25. 0.28 on tavaline järskpära. Ja see number muutub oluliseks just suurtel kiirustel, linnas ja kuni 100 km/h  pole mingit suurt vahet, kui tellis auto on. Pill pidi ennast kiirteel vastu maad laskma ja eks sealt kõik need kulunumbris tulevad. See on nüüd raudselt Audi ülipikk ja üliedukas LeMansi LMPT1, uute Hyperite, ehitamise kogemuse vili. Kiirus ja ökonoomsus kokku panna. 

Mõte aga mujal: on täietsi võimalik ehitada kõrge tarbimisväärtusega ILUSAT elektriautot, millega ette võtta ka pikki automatkasid AGA nende hind on täiesti käest ära! Ja mitte mingit rohelist nendes pole aga ka tule. Ainuüksi sellise summa teenimise jalajälg on üüratu! Vägisi liigub mõte sinna, et lähitulevikus juba on pikem neljal rattal reisimine vaid ja ainult väga rikaste lõbu, mis võibki olla ka eesmärk? Esiteks oled sa EVga alati kontrollitav, IGA sinu liigutus ja teekond ja asukoht on 100% ajast teada. See on mind kohe väga häiriv teadmine kalliste EVde puhul. Siit järgmine samm on "kettaseade" ehk kuna auto pritsib inffi ka välja, siis liiklusmiilits astub ligi, skännib auto ära ja kirjutab IGA kiirusületuse eest trahvid välja. Sest autos on ju sees täpsete kiiruspiirangutega navitarkvara, mille täpsus on enam-vähem 1 meeter. See on juba täna VAID progejupi kirjutamise vaev... 
Ehk lisaks hinnale hoiab EVst eemal Suur Vend, mistõttu Spring Big Grin (spetsiaalselt mõnele!!!) oma algelisuses aga EVdele kehtivates soodustustes tundub ikka veel täista mõistlik valik. Kuna tiheasustused ja suured maanteed on niigi numbrituvastusega kaameratest pilgeni pungil, siis sellisega "ära kaduda" pole niigi võimalik. Küll on meeldiv teadmine et saab ka tavalisest seinakontaktist seaninaga laadida Big Grin See annab mingisugusegi privaatsuse ja ei pea mingis identifitseerimsit vajavas kohas juhtmeotsas käima. Aga ega see Suur Vend pole vaid EVde häda, kõik moodsad on ju vastikult Interneti- ja GPSi põhised.
(08-08-2023, 10:01 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ] Sest autos on ju sees täpsete kiiruspiirangutega navitarkvara, mille täpsus on enam-vähem 1 meeter. See on juba täna VAID progejupi kirjutamise vaev... 

See viga on täna veel suurusjärgus 10m. Isegi kui seade näitab, et viga on 1m, siis tegelikult see nii ei ole. Või kui on, siis ainult teatud tingimustel (näiteks koha peal paigal seistes, või väga väikestel kiirustel), aga kindlasti mitte 200-ga lendavas autos. Selleks, et oleks täpsus 1m, on vaja... juba spets seadmeid. Midagi "tavalist" siin ei ole.
(08-08-2023, 10:19 AM)spitfire Kirjutas: [ -> ]See viga on täna veel suurusjärgus 10m.  ...

Nii on. Enamus laiatarbekaupa on täna kuni 5 Hz peal. Ehk viis "asukohta" sekundis. Asukoha täpsus kiiresti liikuvas autos ILMA matemaatilise manipulatsioonita (füüsikaseadused siiski kehtivadSmile jääb 3 meetri kanti. Seega kiirusel 200 km/h liikuvale autole arvutatakse asukoht iga 11 meetri järel täpsusega "umbes kolm meetrit". Matemaatiliste mudelitega võetakse ennustatav viga liikumisvektori (kiirendusandurid on autodel juba ammusest) ja kaardimaterjali alusel välja ja saadakse "submeter accuracy", aga ikkagi  - iga kahe autopikkuse tagant saab tegeliku punkti. Ja see on vaid üks punkt, mitte veel tegelik asukoht.
Maamõõdu GPS ja tavaseade o nkül lkaks eri asja aga tänane LOOGIKA on nii kõrgel tasemel, et just TEEDEL suudab hea tarkvara olla ülitäpne. Sinna lisandub enamusel veel sidemastide triangulatsioon, mitu erinevat GPSi võrku jne. Nendest on auto liikumine kõige-kõige lihtsam üldse loogika põhjalt eeldada! Just füüsikaseadused... ja füüsiline tee mida mööda tuleb sõita. Hea tarkvara saab aru, kas sõidad kiirteel 1. või 2. sõidurajas ehk küsimus on suurusjärgus 3 meetrit. Kõrbes on teine teema Wink Loogikamooduli parim näitaja on see, kui pead kuhugile teel sujuvalt maha keerama aga paned otse. Loogika tahab teatud aja sind vägisi "õigele "rajale juhtida ja allesjäänud meetreid loeb uskumatu täpsusega. Pärast korrigeerib tegelike andmete põhjal salvestuvat träkki. 

Töllerdav liikumisjoon on enamasti tarkvaraline (loe: odava seadme) probleem. Kunagi oli selline käimise-sportimsie äpp nagu Endomondo ja see suutis ülitäpselt träkke joonistada, reaalselt IGA puu juurde mineku näitas ka kaardil ära. Siis tuli mingi "uuem" asi samalt tootjalt, Walk vms, vana arendamine lõpetati, ja see jäigi töllerdama. See ei suutnud isegi tänava ühes servas püsida... Sama telo, sama gps, samad seadme seaded. 
Oluliselt suurem vaev on GPSi tarkvaral igas suunas kõikuva veesõiduki täpset asukohta määrata sest seadme asukoha IGAS suunas muutus ajaühikus on meeletu. Vanasti tulid sealt ka mõnikord kiiruslikud anomaaliad Big Grin Purjekal tuleks GPSi antenn panna võimalikult raskuskeskme lähedale sest kiiljaht kõigub selle ümber. Samas suurte ookeanilaevade kümnete meetrite kõrgusel sildades asuvate antennide liikumine võib olla ka kümneid meetreid suvalises suunas. Aga täna saab loogikatarkvara ka sellega hakkama ja mingeid 100 kn anomaaliaid lainest "alla kukkudes" pole enam aastaid kohanud. Kuna laevad on suured, siis õigetel asjadel on võimalus päris täpselt määrata seadme asukohta vastavate meetriliste parameetrite abil.
(08-08-2023, 10:31 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-08-2023, 10:19 AM)spitfire Kirjutas: [ -> ]See viga on täna veel suurusjärgus 10m.  ...

Nii on. Enamus laiatarbekaupa on täna kuni 5 Hz peal. Ehk viis "asukohta" sekundis. Asukoha täpsus kiiresti liikuvas autos ILMA matemaatilise manipulatsioonita (füüsikaseadused siiski kehtivadSmile jääb 3 meetri kanti. Seega kiirusel 200 km/h liikuvale autole arvutatakse asukoht iga 11 meetri järel täpsusega "umbes kolm meetrit". Matemaatiliste mudelitega võetakse ennustatav viga liikumisvektori (kiirendusandurid on autodel juba ammusest) ja kaardimaterjali alusel välja ja saadakse "submeter accuracy", aga ikkagi  - iga kahe autopikkuse tagant saab tegeliku punkti. Ja see on vaid üks punkt, mitte veel tegelik asukoht.
Nii on. See teema sai juba üks kord läbi vaieldud kuskil mujal foorumis. 10Hz GPS ei ole kusjuures tänapäeval enam väga kallis, need Teslade kiirused ja kiirendused jne on kõik sellega mõõdetud, nagu selgus aga jah, ülitäpne pilt on omaette mudel. 10Hz oma saab ca 100 - 200 euriga kätte, ei taha uskuda, et pardaarvutile neid lisatakse. Tavakasutajatele kätte antud seadmed, nagu näiteks telefonid, on 1Hz.
(08-08-2023, 13:24 PM)deus Kirjutas: [ -> ]
(08-08-2023, 10:31 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-08-2023, 10:19 AM)spitfire Kirjutas: [ -> ]See viga on täna veel suurusjärgus 10m.  ...

Nii on. Enamus laiatarbekaupa on täna kuni 5 Hz peal. Ehk viis "asukohta" sekundis. Asukoha täpsus kiiresti liikuvas autos ILMA matemaatilise manipulatsioonita (füüsikaseadused siiski kehtivadSmile jääb 3 meetri kanti. Seega kiirusel 200 km/h liikuvale autole arvutatakse asukoht iga 11 meetri järel täpsusega "umbes kolm meetrit". Matemaatiliste mudelitega võetakse ennustatav viga liikumisvektori (kiirendusandurid on autodel juba ammusest) ja kaardimaterjali alusel välja ja saadakse "submeter accuracy", aga ikkagi  - iga kahe autopikkuse tagant saab tegeliku punkti. Ja see on vaid üks punkt, mitte veel tegelik asukoht.
Nii on. See teema sai juba üks kord läbi vaieldud kuskil mujal foorumis. 10Hz GPS ei ole kusjuures tänapäeval enam väga kallis, need Teslade kiirused ja kiirendused jne on kõik sellega mõõdetud, nagu selgus aga jah, ülitäpne pilt on omaette mudel. 10Hz oma saab ca 100 - 200 euriga kätte, ei taha uskuda, et pardaarvutile neid lisatakse. Tavakasutajatele kätte antud seadmed, nagu näiteks telefonid, on 1Hz.
Reaalsuses on ka 20Hz GPS TAVAkasutus! Amatöörile mõeldud plotterites on täna 10 Hz minimaalne, 10Hz on ka sellised odavad seadmed juba täna. Ma võin muidugi eksida aga ma miskipärast arvan, et ülikalliste EVde sees, kus mõõdetakse kõike tuhandik-kohtades, on ka GPSid pigem, 10/20 Hz, mitte 1 Big Grin Telefon on jah lahja pill aga muus osas on ka see värk kapates ülikiireks muutunud. Leica ja muude kunagiste 10Hz-täppis maamõõduseadmete ja moodsate GNSS seadmete a'la Trimble täpsus on täna juba igapäevasus. Traktorite seadmed on umbes sellises täpsuses Big Grin Et kiiruseületust kontrollida, on ka 1Hz juba piisav.
(08-08-2023, 10:01 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]
(08-08-2023, 01:50 AM)deus Kirjutas: [ -> ]Mingid numbrid oled sassi ajanud kuskil. E-Tron on 0.28 siiski.

Siin täisnimekiri:

Ehk lisaks hinnale hoiab EVst eemal Suur Vend, mistõttu Spring Big Grin (spetsiaalselt mõnele!!!) oma algelisuses aga EVdele kehtivates soodustustes tundub ikka veel täista mõistlik valik. Kuna tiheasustused ja suured maanteed on niigi numbrituvastusega kaameratest pilgeni pungil, siis sellisega "ära kaduda" pole niigi võimalik. Küll on meeldiv teadmine et saab ka tavalisest seinakontaktist seaninaga laadida Big Grin See annab mingisugusegi privaatsuse ja ei pea mingis identifitseerimsit vajavas kohas juhtmeotsas käima. Aga ega see Suur Vend pole vaid EVde häda, kõik moodsad on ju vastikult Interneti- ja GPSi põhised.
Type 2 ja ja väga vanadel Type 1 võimaldab alati ka seaninast laadimist. Suure aku korral võtab protsess ainult ropult aega.
Vandenõuteoreetikutele, esimesed Alexela jaamad võimaldavad (ka) sularahas elektri eest maksmist. Ei mingit jälge.
Kuna siin foorumis ei saa vingumiseta, siis omalt poolt:
Enefit Volt vähendab CHAdeMo laadimisvõimalusega (maksumaksja toega rajatud)  jaamade arvu. Vana Leaf (ja ka see TTÜ Fiero) võivad automatkal jänni jääda.
Päästeamet õpib.
Niipalju kui Kanal kahe presenteeritud klipist eelmisel nädalal näha oli, siis transiitnumbritega Hollandist toodud ja nüüd plaanib Päästeamet uputatud auto tehasele üle anda(ilmselt siiski kohalikule esindusele, kus pannakse kuhugi kaugemasse nurka seisma ja marineerima). Päris nutune laks, 30pluss tuhhi kirjuta enamvähem korstnasse. Vaevalt selle õnnetu asemel uut autot antakse, aga raha on päris tükimat aega kinni, kuni asja uuritakse, kui üldse uuritakse. Ei viitsi hetkel vaadata, mis Jaguar neile garantiiks andis, aga kardetavalt on see juba otsas ja sel juhul võidakse ka uurimistööde maksumus praeguse omaniku kaela veeretada. Paneb mõtlema.
(08-08-2023, 10:01 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ehk lisaks hinnale hoiab EVst eemal Suur Vend, mistõttu Spring Big Grin (spetsiaalselt mõnele!!!) oma algelisuses aga EVdele kehtivates soodustustes tundub ikka veel täista mõistlik valik. Kuna tiheasustused ja suured maanteed on niigi numbrituvastusega kaameratest pilgeni pungil, siis sellisega "ära kaduda" pole niigi võimalik. Küll on meeldiv teadmine et saab ka tavalisest seinakontaktist seaninaga laadida Big Grin See annab mingisugusegi privaatsuse ja ei pea mingis identifitseerimsit vajavas kohas juhtmeotsas käima. Aga ega see Suur Vend pole vaid EVde häda, kõik moodsad on ju vastikult Interneti- ja GPSi põhised.
 On's ikka seinast laadimine privaatne? Mis muu tarbija peale auto võtab öö ja/või päeva läbi KÕIK amprid vastu?  Big Grin
Käisin ka just kiire tiiru Balatonis ujumas, paar tundi tagasi jõudsin kodumaa pinnale. Kilod watid, eurod, zlotit rehkendan kokku paari päeva pärast. Aga lõpptulemus auto arvates oli nii.

[Pilt: IMG_20230808_193916.jpg]
SPORTseade kohta üllatavalt väike kulunumber.

Mida tähendab auto all oleva kahesuunalise noolega märgutuli?
Nomaitea, need 3+tonnised mürakad ja EV...paneb ohkama. Ja siis vaatad seal enamasti istub üks inimene sees, ehk siis ca. 100kg transportimiseks ühest kohast teise on kogu seda metallilasu vaja.

"Mõte aga mujal: on täietsi võimalik ehitada kõrge tarbimisväärtusega ILUSAT elektriautot"

Ilu on väga subjektiivne nähtus. Tänapäeval tähendab see eelkõige tulede ja esivõre kuju vastavust väljakujunenud normidele.
(09-08-2023, 08:22 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]SPORTseade kohta üllatavalt väike kulunumber.

Mida tähendab auto all oleva kahesuunalise noolega märgutuli?
See sport seade tegelikult kulu ei tõsta, kui parema jalaga mõistlikult opereerid. Lihtsalt vajadusel saab koheselt süstida, kui rehvidest kahju pole.
Nooltega jubin on regeneratiivse piduri regull kas tugevamaks või nõrgemaks.
(08-08-2023, 10:01 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Mõte aga mujal: on täietsi võimalik ehitada kõrge tarbimisväärtusega ILUSAT elektriautot, millega ette võtta ka pikki automatkasid AGA nende hind on täiesti käest ära! Ja mitte mingit rohelist nendes pole aga ka tule. Ainuüksi sellise summa teenimise jalajälg on üüratu! Vägisi liigub mõte sinna, et lähitulevikus juba on pikem neljal rattal reisimine vaid ja ainult väga rikaste lõbu, mis võibki olla ka eesmärk? Esiteks oled sa EVga alati kontrollitav, IGA sinu liigutus ja teekond ja asukoht on 100% ajast teada. See on mind kohe väga häiriv teadmine kalliste EVde puhul. Siit järgmine samm on "kettaseade" ehk kuna auto pritsib inffi ka välja, siis liiklusmiilits astub ligi, skännib auto ära ja kirjutab IGA kiirusületuse eest trahvid välja. Sest autos on ju sees täpsete kiiruspiirangutega navitarkvara, mille täpsus on enam-vähem 1 meeter. See on juba täna VAID progejupi kirjutamise vaev... 
Ehk lisaks hinnale hoiab EVst eemal Suur Vend, mistõttu Spring Big Grin (spetsiaalselt mõnele!!!) oma algelisuses aga EVdele kehtivates soodustustes tundub ikka veel täista mõistlik valik. Kuna tiheasustused ja suured maanteed on niigi numbrituvastusega kaameratest pilgeni pungil, siis sellisega "ära kaduda" pole niigi võimalik. Küll on meeldiv teadmine et saab ka tavalisest seinakontaktist seaninaga laadida Big Grin See annab mingisugusegi privaatsuse ja ei pea mingis identifitseerimsit vajavas kohas juhtmeotsas käima. Aga ega see Suur Vend pole vaid EVde häda, kõik moodsad on ju vastikult Interneti- ja GPSi põhised.



On veel üks jama nende ev asjadegaElektromagnetpommid (EMP) on spetsiaalsed mittetuumatööriistad, mis on loodud infosüsteemide hävitamiseks. 
Sisuliselt muutuksid elektrikapid rattastel mitte töötavateks asjadeks.   https://doh.wa.gov/sites/default/files/l...uls_fs.pdf

[video=youtube]http://https://youtu.be/qdbhS-ozdWE[/video]   

Nii, et 2101 on hea auto, sest sa saad ta vändast käima panna. Big Grin 
(09-08-2023, 10:36 AM)miniest Kirjutas: [ -> ]On veel üks jama nende ev asjadegaElektromagnetpommid (EMP) on spetsiaalsed mittetuumatööriistad, mis on loodud infosüsteemide hävitamiseks. 
Sisuliselt muutuksid elektrikapid rattastel mitte töötavateks asjadeks.   https://doh.wa.gov/sites/default/files/l...uls_fs.pdf

https://youtu.be/qdbhS-ozdWE  

Nii, et 2101 on hea auto, sest sa saad ta vändast käima panna. Big Grin 

Noh, nii kaugele pole vaja mõelda, kõik masinad saab nii maha küptsetada, mil vähegi pritselaadne toode olemas kapoti all. Ega need karpadki puutumatuks jää, sealgi kapoti all halli andurite kujul elektrit esinemas.
(08-08-2023, 23:00 PM)Tegelane5 Kirjutas: [ -> ]
(08-08-2023, 10:01 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ehk lisaks hinnale hoiab EVst eemal Suur Vend, mistõttu Spring Big Grin (spetsiaalselt mõnele!!!) oma algelisuses aga EVdele kehtivates soodustustes tundub ikka veel täista mõistlik valik. 
 On's ikka seinast laadimine privaatne? Mis muu tarbija peale auto võtab öö ja/või päeva läbi KÕIK amprid vastu?  Big Grin
Laadida saad ka genekaga kui tahad Big Grin Teiseks ta võib ju amprid vastu võtta aga hea oleks, kui ta oma teekondadest ja elust-olust teada ei ananks. 

Küsimus on selles, et sa ei oma enam autot vaid tehas teeb sinu teadmata  muudatusi. Pluss siis igasugune kontrollimatu andmeside, mis peaks olema uute reeglitega tegelikult keelatud. Ei ole sest Suur Vend VAJAB andmeid. On suur vahe, anname me oma privaatsuse ära "Vabatahtlikult", mida on ka siin foorumsi olemine, google sisselülitamine telos, otsimootorite kasutamine, häälkäskluste sisse lülitamine jne. Selles osas on jälle vanakooli sideühenduseta AINULT masina sisestel kaartidel GPS-navigaatorid superasjad ja neid tasub hoida Big Grin Teine teema on sinu-minu tahte vastaselt mistahes info kogumine kuni uutel autodel ka sind ja kogu ÜMBRUST jälgivate kaamerateni! 360kraadi kaamera on maailam kõige suurem nuhkimisvahend täna! See on sama mis panan oam magamistuppa avalik veebikaamera sest kas me teeme oma kaasadega ja nemad meiega seal midagi keelatut? Tavaline amatööride pornhub... Aga miskipärast me ei taha seda kaamerat? Seda me saame vähemalt ise kontrollida. 

Ega ma ise ka niiväga sellele ei mõelnud kui just seesama naabripoiss kirus Ionicut, kes hakkas öösiti ise ennast muutma ja hommikul istud nagu võõrasse aurtosse! Lõpuks põletaski ise laadimise maha oma suures "tarkuses". Eile käisime Zazikuga liikvel sellise masinaga. Teeb ära kõik selle mida autolt oodata Big Grin Bemmide iluseinas sai ilupiltegi teha...  41 aastat vana japs, töötab ja reostust ei tekita enam ammu! Ei suhtle kellegagi ja on üldse mõnus. Kuna sel on kärukonks, kus lubatud 300/700 kilo sappa, siis on ka enamusest EVdest otstarbekam, Springist kohe kindlasti Big Grin Kuna Zazikul on piduritega O1, siis ainuklt 50 kilo kaalu jääb legaalselt vedamata. Aga selline auto on ju täna ja Suure Venna (olgu see mistahel kujuline, riiklik või eraärilik või nende sümbioos) jaoks saatanast! Seal sees ei ole isegi mitte ühte mikroskeemi, geneka silla dioodid on vist keerulisim elektroonika poolidega elektromagnet releede kõrval. Raadio saab tahtmisel välja visata, sest see ei ole osa auto töövõimest Big Grin Sinna sappa ehitad 700 kilo piduritega teardropi, sõidad külavaheteid ja peale riigipiiride ei tea keegi kus sa seikled. See on võimalus olla inkognito mida küll ise pole punane iidvana Civic. 

Miks ma seda räägin: shorthanded ehk siis üksi-kaksi purjetamine on muutunud ülipopiks ka peale sporditegemise ja seda just samadel põhjustel! KAUGEL ookeanil saad olla "ära" ja kui ei taha, siis sa pole ka nähtav. AIS välja, raadio välja, GPS välja, navigeeridd Päikese järgi paberkaartidel ja mingisse militaarradari vaatevälja satud mandritele lähedal või kogemata mõnele Prantsuse sõjardile kes overseas-aladel luusib. Juhtub jama, rakendub EPIRB ja lota on siis vaid kõigevägevamale. Lihtne. Kosmosest saab pilti teha, seda küll. Aga üheselt tuvastada kes seal ookeanil loksub, selle peal te isaa ja teisek s oled sa juba siis hoopis mujal, kui pilt Maale tekib. 

Olla nähtamatu, see on 21.sajandi suurim luksus! Asi, miks ma olen selle Hondaga täpselt sama kaua oma ühte kodu elektrivabana hoidnud! Niipalju kui maa-ameti lennuk ja droonindus seda laseb. Sind pildistatakse kogu aeg! Elektrita keskkond asatub selliseid seadmeid harva ja õnneks on ka leviga seal väga halvasti. Võtad lahti fotoladu, klõpsad oma elamisele ja saame aastast 2017 alates IGA aasta kohta kümneid fotosid IGA nurga alt - et saaks sind "kuradi buršuid, Peremeest, Omanikku ja kulakut" peetida!!! See aasta 8.aprill läksime esimest korda maale vaatama, msi talvega on toimunud ja me oleme KOHE aasta esimese inspekteerimsitiiruga ka pildipeal!! Just tuvastasin et kaev vajab uut kaant ja läksime edasi grillimaja alla vaatama. KUI SEE POLE nuhkimine ja Suur Vend, siis mis see veel on??? Mis kõige "haigem" - igaüks saab sealtsamast ka teiste järele nuhkida! Mingi ajalise viitega aga "asjaomased" saavad seda teha peaagu reaalajaliselt. 

Ehk moodne mikrofonide ja kaameratega Internetiühenduses EV on veel sammuke edasi iseenda vangiks tegemisel. See, et EV reostab Loodust, on suures plaanis kasutuskõlbmatu ja sobib iseenda tagumendi veoks, maksab arutult etc on vaid pool asjast. Teine osa on Totaalne Kontroll. Täna vaatavad nad katuseaknaid, terrasside katuseid, soojuspumpasid ja muud minu jaosk Peremehe Õiguse alla mahtuvat ehitistel, homme saab EV omanik aga märkuse: AI avastas koostöös teie kasutada oleva EV kaameratega, et olete pannud kuuri seinale ebaseadusliku elektripaigaldise (loe" projektita ja seadsutamata EV laadimisvidina näiteks). Reaalsus! Masendav tulevikureaalsus... 2.geni Honda Civic konksuga tundub ju palju õigem valik???

[Pilt: AIL4fc-cXGCMs2iLp0JDrDDHeWxbBY1mpMutnapY...authuser=0]
EMP löögi vastu peab KOGU elektrisüsteem olema varjestatud ja maandatud. Ei pääse sellest ükski tsiviilauto.
T 25 mägistarteriga jääb ainult tööle.
Mul on olemas üks sõjaväe EMP kindlalt soomukilt pärit starteri toitekaabel, see on kogupikkuses väljast (isolatsiooni pealt) vaskvõrguga varjestatud.
(09-08-2023, 12:44 PM)raulex Kirjutas: [ -> ]EMP löögi vastu peab KOGU elektrisüsteem olema varjestatud ja maandatud. Ei pääse sellest ükski tsiviilauto.
T 25 mägistarteriga jääb ainult tööle.
Mul on olemas üks sõjaväe EMP kindlalt soomukilt pärit starteri toitekaabel, see on kogupikkuses väljast (isolatsiooni pealt) vaskvõrguga varjestatud.

Nu jällegi, pole see asi nii hull midagi. Kui sul auto maandatud pole nõukaaja kombe kohaselt, ei juhtu taga selles EMP paugus midagi. Isegi vooluvõrk teoorias elab selle üle. Kõige kehvemal juhul on sul laadimisvõrk pekkis, auto hakkab tööle ikka. Ise katsetamiseks võite hunniku piezo kristalle kokku koguda tulemasinatest ja siis kerge paukmoona teha sellega, peaks meetri raadiuses pimedaks lööma asju küll. Suurt plahvatust isegi ei toimu, sest plahvatusenergia läheb EMP'ks muundamisele. Jõudu katsetamisel, ärge siis käsi ja silmi peast ära laske.