26-01-2013, 13:06 PM
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
27-01-2013, 18:38 PM
Noh, nii peaks sõita küll saama.
http://www.funpic.hu/en/categories/cars-motors/41208_electric-car?mode=latest&position=1&large=1
http://www.funpic.hu/en/categories/cars-motors/41208_electric-car?mode=latest&position=1&large=1
02-02-2013, 11:28 AM
Välimus selline ... pisut imelik. Silmatorkavalt väikesed rattad, mis ei ole justkui masina suuruse ega porikoobastega proportsioonis.
Seestvaate järgi ei julgeks kuidagi pakkuda, et vabrikutoodang. Pigem kuuri-kuliibinite tehtud.
Seestvaate järgi ei julgeks kuidagi pakkuda, et vabrikutoodang. Pigem kuuri-kuliibinite tehtud.
02-02-2013, 12:44 PM
02-02-2013, 17:22 PM
(27-01-2013, 18:38 PM)v126 Kirjutas: [ -> ]Noh, nii peaks sõita küll saama.
http://www.funpic.hu/en/categories/cars-motors/41208_electric-car?mode=latest&position=1&large=1
ma ammu rääkind , et generaator katusele tuksuma
tegelt siia maale soetaks kll vöimaluste olemas olul ,seukse "Elmo" poes käiguks
03-02-2013, 16:47 PM
Ei osta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03-02-2013, 21:48 PM
Äkki paneb see masin elektrimasinte poole vaatama:
Tesla mudel S.
http://www.teslamotors.com/models/features#/performance
Kõiga "kangema"akuga
Maks kiirus:209km/h
Kiirendus 0-96km/h:4,4s
Läbisõit laadimisega:480km
Tesla mudel S.
http://www.teslamotors.com/models/features#/performance
Kõiga "kangema"akuga
Maks kiirus:209km/h
Kiirendus 0-96km/h:4,4s
Läbisõit laadimisega:480km
04-02-2013, 10:18 AM
Kena on. Mitusada aastat peab lihtinimene tööd rabama, et selline osta?
04-02-2013, 10:41 AM
(03-02-2013, 21:48 PM)genn Kirjutas: [ -> ]Äkki paneb see masin elektrimasinte poole vaatama:
Tesla mudel S.
http://www.teslamotors.com/models/features#/performance
Kõiga "kangema"akuga
Maks kiirus:209km/h
Kiirendus 0-96km/h:4,4s
Läbisõit laadimisega:480km
Miks peaks tavaline inimene vaatama sportauto poole? Elektriauto võidukäik algab siis, kui tehakse vastuvõetava dünaamika ja autonoomsusega poekäru, mille tarbimisväärtus on võrdne õlipõletajaga. Igasugused teslaessid on ja jäävad enamusele (kelle valikud määravad autotööstuse huvi) vaid märjaks unistuseks.
Aga õnneks ei ole unistamine keelatud
04-02-2013, 14:24 PM
04-02-2013, 15:52 PM
Seda ma ju kogu aeg räägin, et tulevik on vesinik, mitte akud. Kuni akutehnoloogias pole toimunud suurt läbimurret, millele autotootjad paistsid lootvat, jääb asi nii.
04-02-2013, 16:51 PM
(04-02-2013, 15:52 PM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Seda ma ju kogu aeg räägin, et tulevik on vesinik, mitte akud. Kuni akutehnoloogias pole toimunud suurt läbimurret, millele autotootjad paistsid lootvat, jääb asi nii.
Vesinikuga on omad probleemid. Esiteks tuleb seda elektri abil toota ja kogu tsükli kasutegur on kardetavasti madalam kui akude laadimisel.
Teiseks on vesiniku hoidmisega üks rist ja viletsus. Selle tihedus on nii väike, et mõistliku mõõduga paak saab olla ainult veeldatud vesiniku hoidmiseks. See aga tähendab temperatuuri -253 Celsiuse kraadi või allapoole. Nii madala temperatuuri säilitamiseks tuleb paagis oleval vesinikul pidevalt lasta pisut aurustuda. Lihtsustatult öeldes tähendab see, et tangitud kütus tuleb ruttu ka maha sõita. Laupäeviti turul käijad oleksid hädas.
On räägitud ka metaanil töötavatest kütuseelementidest, aga ma ei ole niisuguse asja mõttest eriti aru saanud. -- Miks ei või metaani edaspidigi sisepõlemismootorites põletada, nagu seda praegu tehakse? Pealegi, kui elektrienergiat hakkab nii vabalt saada olema, nagu elektriauto pooldajad vaikimisi eeldavad, siis saab selle energia abil veest ja õhus sisalduvast süsihappegaasist metaani toota ka selle maasiseste varude lõppemise järel.
Kokkuvõttes -- momeelest on kuuldused süsivesinikest toituva sisepõlemismootori surmast kergelt liialdatud. Kindlasti elab see jõuallikas minu üle
Aga autotootjate lootused akude suhtes -- jah, suurima tünga sai küllap Mercedes, kes viisteist aastat oli hädas oma A-klassiga, mille topeltpõhja vahele panekuks ei hakanudki sobivaid akusid olema. Kuid pole halba heata, vähemasti kiirendas see auto ESP jõudmist massidesse.
04-02-2013, 18:20 PM
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]On räägitud ka metaanil töötavatest kütuseelementidest, aga ma ei ole niisuguse asja mõttest eriti aru saanud. -- Miks ei või metaani edaspidigi sisepõlemismootorites põletada, nagu seda praegu tehakse?
Kütuseelemendi kasutegur peaks nagu sisepõlemismootorist suurem olema?
edit: typo
04-02-2013, 18:57 PM
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Vesinikuga on omad probleemid. Esiteks tuleb seda elektri abil toota ja kogu tsükli kasutegur on kardetavasti madalam kui akude laadimisel.Jep. Aga midagi oluliselt paremat vist pole ka? Samas on tootmine elektrolüüsi abil lihtne. Igamees võib kodus katsetamiseks gaasilist vesinikku teha. Saab kasutada "solkelektrit" jne. Kokkupressimine ja veeldamine on muidugi peavalu ja omaette teema.
(04-02-2013, 16:51 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Teiseks on vesiniku hoidmisega üks rist ja viletsus.See on vist üks suuremaid hädasid. Hoiame pöialt, et sellest üle saadaks.
Jutt metaanist jt süsivesinikest võib ka paika pidada.
Kõrgtemperatuurilised kütuseelemendid pidavat enamvähem kõike sööma. Paraku ei sobi need transpordivahendisse. Madalatemperatuurilised on aga üsna toored veel nagu akudki. Eks paistab, arendus käib...
Akud praegusel kujul on aga ehk särtsujalgrattale parajad. Kohe kui rahakott lubab, ostan rummumootoriga komplekti ja kruvin oma jalgrattale!
05-02-2013, 14:55 PM
No mis värki jahute. Kui on vaja rohelist autot tehke kummimootoriga. Kas on mõni miinus võrreldes elektriautoga?
05-02-2013, 15:08 PM
Elektriauto ''rohelisus'' on hetkel ju täiesti pseudo - nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne. Kummimootoriga autost kinni hakates - liikusid ju Tallinnas kunagi autobussid, mille ajam oli hooratas. Lõpp-peatustes sai hoorattale vungi sisse anda ja liinile saata, esiesivanema jutu järgi olevat täitsa toimivad asjad olnud. Teab keegi asjast lähemalt rääkida?
05-02-2013, 16:06 PM
(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Elektriauto ''rohelisus'' on hetkel ju täiesti pseudo - nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne. Kummimootoriga autost kinni hakates - liikusid ju Tallinnas kunagi autobussid, mille ajam oli hooratas. Lõpp-peatustes sai hoorattale vungi sisse anda ja liinile saata, esiesivanema jutu järgi olevat täitsa toimivad asjad olnud. Teab keegi asjast lähemalt rääkida?
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/mis...derID=1628
06-02-2013, 00:40 AM
(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne.Jällegi täiesti sügavalt vale jutt, nagu enamus siinses teemas toodud "fakte". Elektriautod saavad meie vabariigis osta ainult taastuvelektrit. Taastuvelektri osakaal kogu Eestis toodetavast elektrist on 20%.
http://elering.ee/taastuvenergia-moodust...isest-204/
Ja loomulikult on palju nutikam viia oma kütuseraha Iraani, Iraagi, Kuveidi, Saudi-Araabia, Venetsueela, Katari, Liibüa, Araabia Ühendemiraatide, Alžeeria, Nigeeria, Ekvadori ja Angoola valitsejate kätte, selle asemel et seda anda Ida-Virumaale. Hoidku jumal, äkki tekib veel mõni töökoht või midagi!
06-02-2013, 09:59 AM
(06-02-2013, 00:40 AM)Jesper Kirjutas: [ -> ]2011. aruandeaastal müüdud elektrienergiast toodeti 95,34 % fossiilsete ja 4,66 % taastuvate energiaallikate baasil.(05-02-2013, 15:08 PM)Walter Kirjutas: [ -> ]Nende heitgaas väljub lihtsalt praegu Narva ruumis, reostades Ida-Virumaad, muud midagi. Sisulise rohelise elektri osatähtsus on täiesti sümboolne.Jällegi täiesti sügavalt vale jutt, nagu enamus siinses teemas toodud "fakte". Elektriautod saavad meie vabariigis osta ainult taastuvelektrit. Taastuvelektri osakaal kogu Eestis toodetavast elektrist on 20%.
http://elering.ee/taastuvenergia-moodust...isest-204/
Ja loomulikult on palju nutikam viia oma kütuseraha Iraani, Iraagi, Kuveidi, Saudi-Araabia, Venetsueela, Katari, Liibüa, Araabia Ühendemiraatide, Alžeeria, Nigeeria, Ekvadori ja Angoola valitsejate kätte, selle asemel et seda anda Ida-Virumaale. Hoidku jumal, äkki tekib veel mõni töökoht või midagi!
Lisainfo keskkonnamõjude kohta: http://www.energia.ee
Elektrienergia pakkumisest või müümisest tulenevate eriarvamuste lahendamiseks palume pöörduda Eesti Energia poole. Lepingust
tuleneva vaidluse lahendamiseks on Teil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või oma elu-või asukohajärgsesse kohtusse.
Kui Eesti Energia tegevus on vastuolus elektrituruseaduse või selle alusel kehtestatud õigusaktiga, on Teil õigus pöörduda
Konkurentsiametisse.
Selline tekst on elektrimüügilepingu sabas. Kas tõesti kasvas möödunud aastal taastuvelektri toodang 15% !!!!!!!!!!! Mõtlemisekoht. Valige ikka kohta kust te võtate oma andmed. Vana tõde väiksest valest suurest valest ja statistikast. Statistika tõestab ikka seda mida tema käest küsitakse. Kõige küünilisem on et taastuvaks energiaallikaks loetakse prügi.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136