automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kas ostaksid endale elektriauto?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Üle lombi seda jah arutatigi,et kui palju reaalselt jälgida saab. Väidetavalt hakkab seade tööle kui aktiveeruvad turvaasjad. Mis onu Sam tegelikult teeb ei tea keegi ilmselt. Aga uutel autodel ju enamustel juba interneedus sees ja koguaeg online. Seal vast pole enam nii ehk naa vahet. Nagu ma oma poisilegi ütlesin,siis see pole minu mure Smile Mul on garaazis piisavalt autosid mida ei saa jälgida Smile
gps signaali on väga lihtne segada. arvan,et paljud hakkavad tulevikus jammerit kasutama
OT! Mul tööl oli huvitav kui toodi auto värvimisse. Kõik tore. Eeltöö tehtud,oli vaja korra auto välja ajada,et teised eest ära saada(ehk liikusime autoga). Seejärel auto kambrisse. Krt ei mäleta palju aega möödus,aga varsti lasti uksetaga kella.  Läksin uksele ja uksel vaatas vastu mingi X turvafirma tummine jorss. Küsis kohe otse,et kas selline ja selline auto on meie juures. Uurisin,et mis see teda puudutab. Siis helistas naerust lõkerdav autoomanik(kes oli lõpuks kätte saadud ja informeeritud auto gps signaali kadumisest kohas X) ja andis turvamehele mingi vajaliku salasõna. Näitasin ka turvamehele autot ja lahkusime sõpradena Smile Ehk autol oli mingi gps jälgmine. Mul aga vanad NL-i aegsed raudbetoonist lagedega ruum. Levi seal niigi halb ja kambris pole tõesti levi üldse.
(03-08-2019, 14:53 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]see avariiteemaline jutt on selleks, et lambad väga kõvasti määgima ei hakkaks.
tegelik põhjus ikka pidev silma peal hoidmine.
mingil ajal lükatakse boonusena veel trahvifunktsioon ka sisse.

Huvitav, et see jälgimise paanika nii äge on, samas me kõik täitsa vabatahtlikult kanname jälgimisseadet kaasas...

Kui tahta täna olla nähtamatu, tuleb loobuda kogu infrast ja elada metsas. Kui tarbida mingitki infrat, jääb kohe jälg maha. Iseasi, kes seda kohutavat jäljepusa harutada suudab...

Tasub meeles pidada, et praeguseks on maakera linnastumisprotsent 57 ja arusaadavalt eeldab linnarahvas, et nad metsikus looduses (seal, kuhu linnavalgus ei ulatu) saavad nad koheselt abi, kui mingi madu on neid mürgise pilguga vaadanud.
(03-08-2019, 15:57 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]gps signaali on väga lihtne segada. arvan,et paljud hakkavad tulevikus jammerit kasutama

Ja sellega rikud kohe lepingutingimusi. Samamoodi radaripaljastiga...
(04-08-2019, 08:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-08-2019, 15:57 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]gps signaali on väga lihtne segada. arvan,et paljud hakkavad tulevikus jammerit kasutama

Ja sellega rikud kohe lepingutingimusi. Samamoodi radaripaljastiga...
ei,sest seda saab teha nn. kogemata.heauskselt Wink
Aga palun seleta politseile kuidas sa heauskselt radaripüüdjat kasutasid. Ma tuleks ja kuulaks ka pealt kui võimalik.
Mida see gps signaali segamine annab ,miinimum nõue on ju läbisõidule.Kui vähem sõidad maksad klotsi tagasi,sega palju tahad.Vaevalt et keegi väga viitsib siiski suhteliselt väikese läbisõiduga autodega eurotrippe tegema hakata ,et kilomeetrid täis tuleksid aga no hulle on igasuguseid.Kui inimesel on tööle juba 50 km ots tulevad need kilomeetrid juba iseenesest täis.Lihtsalt pole vaja osta autot mis ei vasta sinu vajadustele ja ongi elu poole lihtsam.
(04-08-2019, 21:40 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Aga palun seleta politseile kuidas sa heauskselt radaripüüdjat kasutasid. Ma tuleks ja kuulaks ka pealt kui võimalik.

ma rääkisin gps-i segamisest
(04-08-2019, 22:00 PM)roosteuss Kirjutas: [ -> ]Mida see gps signaali segamine annab ,miinimum nõue on ju läbisõidule.Kui vähem sõidad maksad klotsi tagasi,sega palju tahad.Vaevalt et keegi väga viitsib siiski suhteliselt väikese läbisõiduga autodega eurotrippe tegema hakata ,et kilomeetrid täis tuleksid aga no hulle on igasuguseid.Kui inimesel on tööle juba 50 km ots tulevad need kilomeetrid juba iseenesest täis.Lihtsalt pole vaja osta autot mis ei vasta sinu vajadustele ja ongi elu poole lihtsam.

probleemiks oli privaatsus.mõni kardab,et jälgitakse koguaeg.maksimumi piirangut ju läbisõidule ei ole
Eelmise aasta lõpus oli ametnikel veel plaanis ainult suurfirmadele seda toetust jagada. 

https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/ri...ure-agaga/
Elektriauto rohelisust on Juhan Habicht värskes (2019. aasta augustikuises) Tehnikamaailmas väga põhjalikult uurinud. Soovitan kindlasti lugeda.
(08-08-2019, 09:21 AM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Elektriauto rohelisust on Juhan Habicht värskes (2019. aasta augustikuises) Tehnikamaailmas väga põhjalikult uurinud. Soovitan kindlasti lugeda.

Loetud ja mõeldud. Ei nõustu endiselt sellega, et fossilkütust põletavate masinate rehnungist puudub kütuse saaste (ammutamine, transport (ewriti selle jamade mõju loodusele), töötlemine). See tekiks nagu iseenesest tanklatesse, aga vat elekter tuleb äkki toota.

Sellega olen nõus, et meie elekter on väga saastav. Kes vaidleb vastu, tehke tiir kaevanduste ja tuhamägede juures ja mõelge, kas need on Eesti loomulikud pinnavormid oma liigirikkuses või mitte. Ning siis vaadake kaardilt, kui suur laraks maad on meie mugavuse heaks per$$e keeratud.

Kuigi alternatiivi meil head ei ole täna. Ainus toimiv asendus tänasele tehnoloogiale oleks biogaas, aga kuniks nafta hind on alla 100 taala tünn, see ei lenda.
(08-08-2019, 09:32 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Loetud ja mõeldud. Ei nõustu endiselt sellega, et fossilkütust põletavate masinate rehnungist puudub kütuse saaste (ammutamine, transport (ewriti selle jamade mõju loodusele), töötlemine). See tekiks nagu iseenesest tanklatesse, aga vat elekter tuleb äkki toota.
No ma kallutatud inimesena ei pannud pisiasja tähelegi Smile. Aga võib-olla oli see meelega tehtud, vastukaaluks neile elektriautosid ülistavatele lugudele, kus arvatakse, et "elekter tuleb seinast" ega maksa midagi.

Süsihappegaasi õhkupaiskamise vähendamise kohta on ligi aasta tagasi ilmunud sihuke kirjutis:
https://www.forbes.com/sites/michaelshel...ean-power/

Kõlab ehk liiga kategooriliselt, kuid mõte on õige.

Ja saastamisest veel. Loen sakslaste magnetofonifoorumit ja (nagu kõigis foorumites) on seal kõige põnevam rubriik ikka vaba teema. Nad sattusid mõne päeva eest kah keskkonnateemat arutama. Ning üks kirjutas järgmist:
1. Saksamaa elanikkond moodustab 1 % Maa elanikkonnast (see on õige).
2. Saksamaa tekitab 2 % kogu maailma saastest (ma ei tea, kas see on õige, aga võtame aluseks).
3. Maailm toodab iga aastaga 1 % rohkem saastet kui eelmisel aastal (tundub ka õige olevat).

Järeldus: kui sakslased otsustaksid oma saaste täpselt nulli viia, tehes kollektiivse enesetapu, kahandaks see Maa kogusaastet ainult kaheks aastaks.
(19-05-2019, 13:42 PM)hillar2 Kirjutas: [ -> ]https://lounaeestlane.ee/vorumaa-omavali...iautodega/

Kevadine uudis aga tegelik suuremate hädade põhjus tundub olevat, et need probleemsed autod on pikemalt ilma laadimata seisnud. Kas sellist asja ei ole ametnikele räägitud või ei jää ebaolulised asjad lihtsalt meelde?
Ikka räägiti kui masinad üle anti. On ka seda räägitud, et kui "pilt eest", tuleb 12V akut laadida (seistes tarbivad alarm ja GPS-tracker ikka), mitte paanikat teha ja tellida m6ttetu treiler esindusse transpordiks. See trall kestis kuni 2013-nda aastani pidevalt, peale seda lahkusin Silberi palgalt.
minu jaoks on natukene mõistmatu,et miks ei võiks suurte akude laadimisel ka automaatselt nn. väikest akut laadida.auto ju saab aru,et väike aku on tühi.miks aetakse asjad nii keeruliseks Sad
Ei mäleta hästi, kas sellisest lahendusest siin juba juttu oli, aga igal juhul kõlab nagu muinasjutt.

https://www.greencarreports.com/news/112...-recharged
Selle veoka töö on koormat mäest alla vedada ju, mis selle toimivuses nii muinasjutulist on?