03-01-2022, 22:05 PM
(03-01-2022, 21:33 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]... uus asi tekitab ikka rumalaid mõtteid ja küsimusi.99,99% uusi asju seda on, aga uute asjade väljamõtlejad ei viitsi vanainimistele seletavaid juhendeid kirjutada ...
(03-01-2022, 21:33 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]... uus asi tekitab ikka rumalaid mõtteid ja küsimusi.99,99% uusi asju seda on, aga uute asjade väljamõtlejad ei viitsi vanainimistele seletavaid juhendeid kirjutada ...
(23-01-2022, 16:08 PM)Kallistja Kirjutas: [ -> ]Kui saladus ei ole , mis oli esinduse tagastusehind? 18keur- eest oleks omal ajal Felicia/ Octavia manuaali saanud lubada. Täna nende 10-12 aastaste hind 3-4 keuri . Leaf-id 10 aastased alates 6 keur, auto24-st vaadates.5K €
(26-01-2022, 12:39 PM)nymmik Kirjutas: [ -> ]... Kuna tööl saan tasuta laadida siis mu tööle ja koju sõidud on põhimõtteliselt tasuta ...Nii see elektriauto pidamine odavaks muutubki.
(26-01-2022, 20:22 PM)vant Kirjutas: [ -> ]See tasuta laadimine kõlab umbes samamoodi kui bussijuhtidel või kallurimeestel "tasuta" küttega sõitmine.Päris nii ei ole, tööandjana on ju mugav lisada töötaja kompensatsioonipaketti võimalus oma autot laadida. Mõniaeg tagasi, enne automaksu (momendi erisoodustusmaks on siiski tehniliselt automaks ettevõtte sõidukitele) oli täiesti normaalne, et töövestlusel pakuti motiveerimiseks erinevaid sõidukitega seotud hüvesid. Noh kui töötajal on elektriauto ja ta on nõus seda tööjuures laadima siis on see tööandjale soodsam variant kui kütuse jagu rohkem palka maksta. Loomilikult on see täielikult illegaalne ja ainult teoreetiline konstruktsioon.
(29-10-2012, 17:25 PM)E303 Kirjutas: [ -> ]Eestis on praegu võimalik osta 3 tootja Nissan, Mitsubishi ja Peugeot elektriautot.See on kirjutatud oktoobris 2012 ehk 10.aasta käib. Ja olgem ausad - sellest ajast on ikka kolepalju muutunud! See siin kõikse ägedam thread üldse, puhas ajalugu oma kastmes.
(19-02-2022, 20:27 PM)Etsike Kirjutas: [ -> ].... minu ego mahuks Dacia nime kandvasse liikurisse ära küll. ...minu ego mahub ka igale poole aga füüsiline kere enamikku väikesõiduautodesse mitte väga, st mahub aga valulikult, avastasin et mida vanemaks jään, seda laiemat istet vajan, samuti muutub madalatesse ja kitsastesse autodesse sisse-välja käimine kõigile liigestele äärmiselt valulikuks, ehkki austet ksf ply arvan teisiti
Tsitaat:avastasin et Spring on Saxoga TÄPSELT samades mõõtudes v.a. kõrgus, mis on hea! 3,7 meetrit rahuldas meid 14 aastat ja seda 30'tes eluaastates! 50'tes seda enam...
(19-02-2022, 20:37 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ](19-02-2022, 20:27 PM)Etsike Kirjutas: [ -> ].... minu ego mahuks Dacia nime kandvasse liikurisse ära küll. ...minu ego mahub ka igale poole aga füüsiline kere enamikku väikesõiduautodesse mitte väga, st mahub aga valulikult, avastasin et mida vanemaks jään, seda laiemat istet vajan, samuti muutub madalatesse ja kitsastesse autodesse sisse-välja käimine kõigile liigestele äärmiselt valulikuks, ehkki austet ksf ply arvan teisiti
Tsitaat:avastasin et Spring on Saxoga TÄPSELT samades mõõtudes v.a. kõrgus, mis on hea! 3,7 meetrit rahuldas meid 14 aastat ja seda 30'tes eluaastates! 50'tes seda enam...