automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(11-07-2019, 23:10 PM)Laurts Kirjutas: [ -> ]
(11-07-2019, 22:31 PM)alfredo Kirjutas: [ -> ]Oleks väike küss numbrimärkide kohta.

Viimasel ajal olen päris mitmel sõiduautol näinud märke, kus EU vapp ja EST kirje nurgake on musta värvi, tavapärase sinise asemel. Mis otstarbel see nii on või mida head võiks sest välja lugeda? Mingi samizdat?

Päris mitu kW annab juurde

https://www.osta.ee/est-kleebis-auto-num...27747.html

Kunagi tehti tuled tumedaks, siis katuseid mustaks, nüüd numbrimärke. Varsti jõuavad kiiremad ringiga põhja korrosioonikaitseni : )
(12-07-2019, 11:58 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ehk täpsustad natuke?

Küsimuse mõte oli selles,et kui on olemas pirnikoguja,saaks talle kinkida midagi. Näiteks esiteks Tesla tibatillukese väikese pirnikese. Smile  Vaata sõber,normaalsed inimesed viskavad sellise asjakesed laias kaares.... ebanormaalsed loobivad aga kogujaid. Big Grin
(12-07-2019, 15:37 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: [ -> ]
(12-07-2019, 11:58 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ehk täpsustad natuke?

Küsimuse mõte oli selles,et kui on olemas pirnikoguja,saaks talle kinkida midagi. Näiteks esiteks Tesla tibatillukese väikese pirnikese. Smile  Vaata sõber,normaalsed inimesed viskavad sellise asjakesed laias kaares.... ebanormaalsed loobivad aga kogujaid. Big Grin

Jah ma tean. Olen selle teemaga siin aastaid tegelenud, no ei raatsi seda, teist ja kolmandat ära visata. Majanduslik enesetapp...
Ma siin suurt varest selle pirniga ei lase. Lihtsalt kahju on minema visata mõnda läbipõlenud pirni...mis ei tundu tänapäevane. Võib-olla saab keegi poisipõnn õnnelikuks. Üks vana ja erinev asi ei pruugi tähendada midagi aga kui sul on juba sada sellist siis võtab mõnel vanamehenässil moka viltu küll. Toungue
Mässi see pirn eilsesse ajalehte, kirjuta juurde mõned värsid, sule klaaspurgiga hermetiliselt ning ongi ajakapsel valmis.
Peida ära, järgmistele põlvedele.
Selline jama süütelukuga, et süüte väljakeeramisel mootor töötab edasi ja suretan siis käiguga välja ja akuots maha, et kärssama ei läheks. Mõtlesin vahetada süüteluku, aga kas sellel ka immobilaiser küljes, kuidas käib küljest ära süütelukk, arvatavalt selle plaat kärsanud.

Peugeot partner 2005
(13-07-2019, 16:59 PM)Muhelane Kirjutas: [ -> ]Selline jama süütelukuga, et süüte väljakeeramisel mootor töötab edasi ja suretan siis käiguga välja ja akuots maha, et kärssama ei läheks. Mõtlesin vahetada süüteluku, aga kas sellel ka immobilaiser küljes, kuidas käib küljest ära süütelukk, arvatavalt selle plaat kärsanud.

https://www.youtube.com/watch?v=-l2uobGpwcA 
Üks näide ja kasuta otsingut: замок зажигания пеугеот партнер või muud.
[attachment=76647]        
Autoks Galaktiline Fjord, 2009 aasta, 2.0 tdci 85kw klwa.
teatud pööretel hakkab jõnksutama ja kütuserõhk kõikuma.
Ülal oleval graafikul kiirendasin 3 käiguga ja 3800 pöörde juures ilmutas end murettekitav anomaalia.
Ehk oskab keegi soovitada, kuidas saaks selle korda.
[attachment=76648]
Sama jama ilmutab end teinekord ka 2000-3000 pöörde juures.
mersudel vahetatakse samade sümptomite põhjal välja kütuserõhu regulaator
(13-07-2019, 23:21 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]mersudel vahetatakse samade sümptomite põhjal välja kütuserõhu regulaator
Peugeottidel ka.
Käivitub ka pikema vinnaga.?!
Ta just esimesest taktist käima ei põrka, kuid ei vaja ka pikka käivitust.
Üks garaasnik soovitas ka ära vahetada rõhu regulaatori, kuid mul oli soov saada kellegi kolmandat arvamust.
Ehk on kellegil töötavat klappi riiulis, sobib ka pesoo oma.
või ehk saaks seda vana klappi kuidagi elustada?

Tänud vastuste eest.
Kuidas nimetatakse sellist jõnksu kastmisvoolikus, elektrijuhtmes või traadis, mis tekib enda järel vedamisel. Näiteks veevoolu paneb kinni see kahekorra läinud jõnks. Mina tean seda juudipoisiks nimetatuna. See vist pole tänasel päeval enam poliitkorrektne. Mõni uuem nimi äkki?
Ega see poliitkorrektsus ka vett voolama aita...
(13-07-2019, 16:59 PM)Muhelane Kirjutas: [ -> ]Selline jama süütelukuga, et süüte väljakeeramisel mootor töötab edasi ja suretan siis käiguga välja ja akuots maha, et kärssama ei läheks. Mõtlesin vahetada süüteluku, aga kas sellel ka immobilaiser küljes, kuidas käib küljest ära süütelukk, arvatavalt selle plaat kärsanud.

Peugeot partner 2005
Maru seksikas oleks juurde lisada ka mis mootor, bensiin v diisel. Minu diisel autol on miskine klapp või andur pumba peal mis diagnostiku sõnul hakkab istmikusse suunduma. Kuna hetkel käib peale süüte välja keeramist veel sekundi edasi. Kui täitsa peetis, siis mootor pidavatki käima jääma... Kui tõsi see jutt on ei tea, aga tasuks pöörduda mõne pädeva mehhaaniku/diagnostiku poole, et mitte kulutada mõttetult aega valede asjade remontimisele...
(14-07-2019, 10:27 AM)Maisalup1 Kirjutas: [ -> ]tasuks pöörduda mõne pädeva mehhaaniku/diagnostiku poole, et mitte kulutada mõttetult aega valede asjade remontimisele...
Just.
muidu ülalolevad kaks tarbesõiduki spetsiifilist probleemi olid loodud oma teemadena. Tõstsin siia vääritute küsimuste juurde: ühe puhul aitab ilmselt guugel, teise puhul remondikoda.
Partnerill Immo rõngas käib süüteluku ümber.
pahatahtlik inimene ühendas lahti toitesüsteemi peakaabli, millest tekkis ülepinge.

https://sport.delfi.ee/news/auto/rallyes...d=86832507

Nii lihtne ongi, juhe välja ja tehnika kärssab läbi? Sama toimuks siis ka elektrikatkestuse korral?
(14-07-2019, 12:04 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]...Nii lihtne ongi, juhe välja ja tehnika kärssab läbi? Sama toimuks siis ka elektrikatkestuse korral?

Mulle tundus kah natuke veider. Tõsi, kui toide on kolmefaasiline ja üks faas lahti ühendada, siis võib nalja saada.
A' kõige toredam osa asja juures on täna hommikul laiali saadetud pressiteade pealkirjaga

"Shell Helix Rally Estonia pressiteade - 3000 eurone vaevatasu helitehnika lõhkujale"

Peaks isegi hakkama.