automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(27-02-2019, 12:39 PM)pvr Kirjutas: [ -> ]Siin foorumis keegi kasutas nipukaid...

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=46374&page=11

Lehekülje keskosas.
Ma kunagi panin ka Galaxy istmetel nipukatega, toimis väga hästi
Sügasime sõbraga kukalt, et mis mudelist alates VAZi enam "kõvera starteri" võimalusega ei tehtud? Just see klassikalise kerekuju rida 01-07.
Ei nuputanud välja, nüüd ei saa magada ja õlu ka enam ei maitse ja naise asemel mõtlen vändast ja üldse keskeakriis ründab.
Mul tekkis küsimus, et kas keegi kunagi selle asutusega nagu mootorsaanid.ee on kontakti saanud? Mul tekkis ilge isu suhelda aga no ei satu ühele lainele Rolleyes
(28-02-2019, 19:13 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Mul tekkis küsimus, et kas keegi kunagi selle asutusega nagu mootorsaanid.ee on kontakti saanud? Mul tekkis ilge isu suhelda aga no ei satu ühele lainele Rolleyes

Linda! roomikud pärinevad tema käest, isegi telefoni number mu telefoni mälus klapib kodulehel olevaga. Tol ajal veel sellist peent kodulehte polnud, aga suhtlemisega probleeme ei mäleta et oleks olnud.
(28-02-2019, 19:13 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Mul tekkis küsimus, et kas keegi kunagi selle asutusega nagu mootorsaanid.ee on kontakti saanud? Mul tekkis ilge isu suhelda aga no ei satu ühele lainele Rolleyes

Ma mingi kuu aega tagasi suhtlesin, iga kell sain telefonile, korduvalt. Käisin kohapeal ka, ootas mu ära peale tööd.
(28-02-2019, 18:58 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]Sügasime sõbraga kukalt, et mis mudelist alates VAZi enam "kõvera starteri" võimalusega ei tehtud? Just see klassikalise kerekuju rida 01-07.
Ei nuputanud välja, nüüd ei saa magada ja õlu ka enam ei maitse ja naise asemel mõtlen vändast ja üldse keskeakriis ründab.
Alates 05est kadus vänt. Võid rahulikult naistesse minna.
No selge. Ma saatsin erinevaid päringuid. Mulle meeldib neid asju meilis ajada. Siis saavad inimesed tegeleda asjaga kui päriselt aega on ja täpseid vastuseid mitte häma, et praegu ei tea jne. Otsin siis telefoni välja. Ehk tuleb sealt kaudu kiirem vastus  Rolleyes
Aga 06-l oli ju vänt ja ka koht olemas.
(28-02-2019, 21:07 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(28-02-2019, 18:58 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]Sügasime sõbraga kukalt, et mis mudelist alates VAZi enam "kõvera starteri" võimalusega ei tehtud? Just see klassikalise kerekuju rida 01-07.
Ei nuputanud välja, nüüd ei saa magada ja õlu ka enam ei maitse ja naise asemel mõtlen vändast ja üldse keskeakriis ründab.
Alates 05est kadus vänt. Võid rahulikult naistesse minna.

Ladade puhul ei ole see vist päris ammendav vastus.

01, 02, 03 ja 011 olid vändaga, 04,05 ja 07 olid ilma. Aga 06?
(28-02-2019, 21:37 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]01, 02, 03 ja 011 olid vändaga, 04,05 ja 07 olid ilma. Aga 06?

See et numbrid mingi järjekorra moodustavad, ei tähenda, et ka autod selles järjekorras välja tulid.
06 oli ju enne kui 05.
...ja 05est tehti 04...

Ütleme siis nii, et uus keremudel (05;04;07 ja modifikatsioonid) kaotas vända.

Ons teil kade, et küsija saaks naistesse minna?
Uduselt on meeles, et mingil Lada versioonil (05?) oli vända auk keres kadunud, aga käbi veel inertsist mootori küljes. Kas ma mäletan valesti?
Ma miskipärast arvan, et et esimene vändavaba oli üldse Kanada versioon 2106'est ehk see "paksude stangedega" värk? Sellel ei olnud kohe raudselt kaitserauas vända auku, kuigi raud ise oli ülisarnane Niva omaga, kus on auk olemas. Ja see versioon tuli välja 1979.  
[Pilt: autowp.ru_lada_1600_11.jpg]
(01-03-2019, 09:56 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ma miskipärast arvan, et et esimene vändavaba oli üldse Kanada versioon 2106'est ehk see "paksude stangedega" värk? ...  

Sellisel juhul arvan ma, et esimene vändavaba massin oli Saaremaal Ivani 2101. Ta nimelt kaotas oma vända ükskord pukseerimisel ära, kuna kasutas vänta trossi lukustamiseks.  Toungue
(01-03-2019, 09:08 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Uduselt on meeles, et mingil Lada versioonil (05?) oli vända auk keres kadunud, aga käbi veel inertsist mootori küljes. Kas ma mäletan valesti?

Minu 82a 2105-l pole auku aga käbi on.
Sõbra 1991a 2107 on sammuti käbi ja auku ei ole, aga mingil mootoril mis hammasrihmaga seal käbi minu mälujärgi enam polnud.
(01-03-2019, 20:49 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]
(01-03-2019, 09:08 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Uduselt on meeles, et mingil Lada versioonil (05?) oli vända auk keres kadunud, aga käbi veel inertsist mootori küljes. Kas ma mäletan valesti?

Minu 82a 2105-l pole auku aga käbi on.
Sõbra 1991a 2107 on sammuti käbi ja auku ei ole, aga mingil mootoril mis hammasrihmaga seal käbi minu mälujärgi enam polnud.

Rihmaga oli 1300ne 05 mootor. 
Äkki su 2105 on siis mingi teisend 051 või 053 näiteks? Või olid varased 05-d hoopis 011 mootoriga?
(01-03-2019, 09:56 AM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]Ma miskipärast arvan, et et esimene vändavaba oli üldse Kanada versioon 2106'est ehk see "paksude stangedega" värk? Sellel ei olnud kohe raudselt kaitserauas vända auku, kuigi raud ise oli ülisarnane Niva omaga, kus on auk olemas. Ja see versioon tuli välja 1979.  
[Pilt: autowp.ru_lada_1600_11.jpg]

Sama stangega olen ka Soomes sellist 06-te näinud. Aastat ei tea. Võimalik, et see stange oli kõigil mis eksporti läksid. Nn euro normid ?
Nagu näiteks see siin:

[Pilt: 0111938359e99cc.jpg]
Nutma ajab, kui kole stange.
Mu taadil oli 1979 aasta 06 ja ikka õigete 06 stangedega. Vända auk oli stangel sees ja vänt oli komplektis kaasas.
Süüte seadmise ajal olen ise seda vänta küll ringi ajanud.