automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
aga mis seda kütusepumpa käivitab?lülitan puldist käima siis pult annab voolu läbi relee või ahju seest ajust läheb toide pumpa?releede kõrval ka 2 kaitset5 ja 15A ja visuaalselt vaadates olid korras.
Oleks vaja mõnele küsimusele vastuseid ja äkki saan siit abi.
Esimeseks oleks vaja lasta ära tsinkida üks süütepool mis küll vana aga see eest uus ja riiulis seistes mõned rooste laigud omale külge pookinud. Kas saab üldse sellist asja uuest Tsinkida ? Igaksjuhuks lisan ka süütepooli margi B2B, et teadjad saaksid uurida.

Teine küsimus kus või kes teeks uue Pirka või taastaks originaali mis on metallist?
Neid nettis pakkutavaid olen uurinud ja kõik alumiiniumist ja täiest erinevad originnaliga võrreldes.
Lisan ka mootoratta margi KMZ K-650.
(29-10-2018, 20:35 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]...
Esimeseks oleks vaja lasta ära tsinkida üks süütepool mis küll vana aga see eest uus ja riiulis seistes mõned rooste laigud omale külge pookinud....

Teine küsimus kus või kes teeks uue Pirka või taastaks originaali mis on metallist?
Neid nettis pakkutavaid olen uurinud ja kõik alumiiniumist ...

kui on ikka nö rauast asi, siis saab korpuse lasta tsinkida aga sisu peab enne välja koukima ... osa süütepooli korpusi oli ka mingist hitleri sita laadsest asjast. Milline tsink peab olema, nö nõukaaegne, tänapäeva valge või kollane? Nõukaaegset täiesti halli tsinki järgi ei tehta mu teada, tuleb ikka ilusam ja teise tehnoloogiaga tehtu. Tänapäeva tsink näeb pea sama välja kui nõuka kroom elik nikkel. Sai tsiklil lastud vanad kodarad tsinkida ja originaal nõukaaegne pakendist velje külge pandud, ühesugused nägid välja. Teist uut velge ei olnud, sai vana lastud kroomida Igoril ja see särab kui juudi m.nn.

Birka metallist??? Metalle on Mendelejevi tabelis dohuja, sh ka alumiinium. Tõenäoliselt mõtled ikka raud- või terasplekki?
(29-10-2018, 22:25 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2018, 20:35 PM)Qunts Kirjutas: [ -> ]...
Esimeseks oleks vaja lasta ära tsinkida üks süütepool mis küll vana aga see eest uus ja riiulis seistes mõned rooste laigud omale külge pookinud....

Teine küsimus kus või kes teeks uue Pirka või taastaks originaali mis on metallist?
Neid nettis pakkutavaid olen uurinud ja kõik alumiiniumist ...

kui on ikka nö rauast asi, siis saab korpuse lasta tsinkida aga sisu peab enne välja koukima ... osa süütepooli korpusi oli ka mingist hitleri sita laadsest asjast. Milline tsink peab olema, nö nõukaaegne, tänapäeva valge või kollane? Nõukaaegset täiesti halli tsinki järgi ei tehta mu teada, tuleb ikka ilusam ja teise tehnoloogiaga tehtu. Tänapäeva tsink näeb pea sama välja kui nõuka kroom elik nikkel. Sai tsiklil lastud vanad kodarad tsinkida ja originaal nõukaaegne pakendist velje külge pandud, ühesugused nägid välja. Teist uut velge ei olnud, sai vana lastud kroomida Igoril ja see särab kui juudi m.nn.

Birka metallist??? Metalle on Mendelejevi tabelis dohuja, sh ka alumiinium. Tõenäoliselt mõtled ikka raud- või terasplekki?

Mõtlesin, et viin kogu süütpooli ikka tsinki ja selge on see, et ennem on see korralikult puhastatud,
Sisu ma välja ei kougi kuna peaks olema ju ilmastiku kindel (
Tehases kokku pressitud) ning mis teeb happe matallile ja veel vähem teeb ta midagi materjali millest tehti kunagi kõik küünlapiibud ja süütekomponendid. Kunagi ju kuidagi neid süütepoole ju tsingiti peale nende kokku panemist muidu oleks näha vahemalt mingid jäljed, et peale tsinkimist oleks kokku pressitud.
Birka jah metallist ja ei ole mingi alumiinum plönn. Jah mõtlen terasplekki !!!
Mina arvan,et kui sa selle süütepooli kuumtsinki viid saad lahti sellest.
Tsitaat:Sarnases võtmes näite leiab Apple'i juhtumist, milles nõudis ametlik teenus uue põlvkonna sülearvuti remondi eest 1200 dollarit. Kliendile põhjendati kulu seoses mitmesuguste väljavahetamist nõudvate komponentidega. Seekord oli kliendile taibukusest kasu, sest kõlanud jutus märkas ta eksitavat väidet graafikakaardi kohta. Tema mudeli puhul oli see vale. Ta võttis arvuti ja läks sellega iseseisva remondimehe juurde, kes avastas seadmest kahe signaali juhtiva kontakti kulumise. Remondi maksumus – 35 dollarit.
https://novaator.err.ee/873038/tehnikase...uslikumaks 

Samal teemal on siingi juttu olnud, nüüd meerikas miskit juba liigub, teemaks kulude ja keskkonna sääst.
Süütepooli tsinkimine on küll huvitav küsimus. Olen vaevanud pead, kas starterit saab tsinkida. Aga suhtun sellesse võimalusse skeptiliselt. Kogemus mõne omavalmistatud detailiga (puhas teras, pole muid metalle ega plasti vms). Keevitusõmblusse jäi mingi auguke sisse. Hape ronis sinna vahele, kuid välja ei tulnud ja neutraliseerimisele ei allunud. Tulemuseks täielik fekaal, too koht räigelt roostes, isegi raha minu käest ei küsitud. Nii et jah - kas süütepool (või starter) on 100% hermeetiline? Mida teeb hape värviliste metallidega (klemmipoldid vasest, starteri otsakaaned alumiiniumist)?

Võru valge tsink (toosama detail, mis pekki läks) jättis mulle küll üsna autentse nõukamulje, polnud räige kroom. Samas ka kollane polnud kuigi kuldne, üldse polnud valgel ja kollasel väga suurt vahet.

Pirka osas aitab võibolla Gravex
Ilmselt annab nendega rääkida, aga õige pleki pead kusagilt ise leidma, by default teevad alumiiniumi peale.
Kuhu Tartu kandis mittetoimiva webastoga minna? Sümptomid sarnased, kui eelkirjutajal.
Kas keegi on kursis natuke kaubiku ümberehitusega ? Nimelt oleks vaja 2013a 3 kohaga Transitisse üks pink lisaks panna, originaal ning vöödega, ilmselt on kinnituskohad olemas põrandas? Aga küsimus just vaheseina kohta, et kas peab olema originaal ainult ?

Arki on päring saadetud, aga seal läheb aega, ehk on keegi siit sama asja läbi teinud ?
(31-10-2018, 16:46 PM)Alts Kirjutas: [ -> ]Kuhu Tartu kandis mittetoimiva webastoga minna? Sümptomid sarnased, kui eelkirjutajal.

http://eelsoojendid.eu/2/kontakt/  Üllar majandab. Ütleks, et käin pidevalt seal, aga ... kolm aastat tagasi  tehtud töö pole tagasiminekuks põhjust andnud.
Tähe tn. ringi juures garaažides on ka töötuba, kontakte ei mäleta, aga positiivset kogemust ei jätnud. Remonditud (ˇ150,-) asi, ikaldus peale paari kuud uuesti. Väitis, et tehase/minu/taevaste jõudude viga ja pakkus, et sama summa eest teeb uuesti korda. Tegelikult oli stange alt temp. andur kutu.
Soojuseteemat sobib jätkama küsimus plokisoojenduse kohta. Mind huvitaval juhul pakub Calix voolikute vahele käivat asjandust, Defa aga sellist, mis käib lihtsalt vastu plokki (vedelikuga kokku ei puutu). Millist eelistada?
loomulikult sellist, mis ikka vedelat soojendab.
samas, kui ühel suurtootjal märga versiooni valikus pole, siis on sel põhjus.
tõenäoliselt on pumbavaba ringvool väga piiripealne ja seega võimalus miskit kõveraks keeta või maha põletada ilmselt täitsa arvestatav.
(01-11-2018, 22:38 PM)oltsberg Kirjutas: [ -> ] ...Defa aga sellist, mis käib lihtsalt vastu plokki (vedelikuga kokku ei puutu)...

Mis uus imeloom see selline nüüd on?
Kas täpsemaid pilte-viiteid ka saab?
(01-11-2018, 23:51 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]Mis uus imeloom see selline nüüd on?
Kas täpsemaid pilte-viiteid ka saab?

https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/au...ldus-re327
Sama hästi võib triikrauda kasutada vastu kapotti. Kui ikka mootorit soojendada soov on, siis ikka jahutusvedeliku läbi.
Või siis elektripliit karteri all. Kõik uus on hästiunustatud vana.
Miks nõutakse laelampidele ja seinakontaktis PE ühendust ehk kaitsemaandust, kui moodsal "armatuuril" pole ühtki metallist detaili kuhu seda kruvida ja kõigil minu käes olevatel tööriistadel (sh. makita, dewalt ja 1f segumasin) on toitejuhe kahesooneline? pistikule pole isegi metallist klemme lisatud. Köögiseadmetel mõnel isegi on, eriline frukt mikser, millel oli klemm plastkorpuse külge liimitud.
Aga ametnik käib asjaliku näoga kontakte ja lüliteid mööda, laelambi "kollarohelise" takistust mõõtmas...
Elektripliiti olen karteri all kasutanud küll. Toimib kenasti.
See Defa kontaktsoojendi on nähtavasti rohkem õhkjahutusega mootori teema.
(02-11-2018, 00:15 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Või siis elektripliit karteri all. Kõik uus on hästiunustatud vana.
Olen kusagil interneeduses kohanud karteri põhja soojenduseks mõeldud küttematti. Noh et nagu viisakam ja tänapäevasem versioon el. pliidist.
(02-11-2018, 00:13 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]Sama hästi võib triikrauda kasutada vastu kapotti. Kui ikka mootorit soojendada soov on, siis ikka jahutusvedeliku läbi.

Samas on olemas ka erijuhuseid - näit. õhkjahutusega mootorid.