automoto.ee foorumid

Täisversioon: KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
vaja valge tööauto mustadest käejälgedest puhtaks saada,nõudepesulapp ja feirivesi proua küüris ei midagi,ise jõuga nühin paremaks läheb,aga puhtaks mitte.ideid kogemusi kellegil?või mingi aine millega auto kokku mökerdada?ukse lingi ümbrus ja servad on probleemiks.
Proovi pesupulbriga.
Poleerimismasin korra vastu panna on vast kõige kiirem ja mõnusam lahendus.
(10-11-2019, 17:13 PM)karl1 Kirjutas: [ -> ]Poleerimismasin korra vastu panna on vast kõige kiirem ja mõnusam lahendus.
sile pind äkki jah,aga ukselingi süvendid?
survekas ei teinud ka midagi ja siiani parim on käsn ja jõuline nühkimine,aga ikka valgeks ei saa.
Võid ka piduriketaste puhastusaerosooli proovida.. võtab rasva ja mustuse lendu.

A
Süvendid teed käsitsi, ei pea üldse palju vaeva nägema, et heaks saada. Saad kriime ka sama korraga vähemaks.
[attachment=78886]
kuidas seuke mootor lahti käib?
võlliotstesse toksides mingit liikumist ei toimu.
ots kruustangide vahel ja keskelt keerata proovides ka miskit järgi ei anna.
(10-11-2019, 18:39 PM)karl1 Kirjutas: [ -> ]Süvendid teed käsitsi, ei pea üldse palju vaeva nägema, et heaks saada. Saad kriime ka sama korraga vähemaks.

siis mingit pastat või ainet kah vaja?pole kunagi poleerinud.
(10-11-2019, 17:44 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2019, 17:13 PM)karl1 Kirjutas: [ -> ]Poleerimismasin korra vastu panna on vast kõige kiirem ja mõnusam lahendus.
sile pind äkki jah,aga ukselingi süvendid?
survekas ei teinud ka midagi ja siiani parim on käsn ja jõuline nühkimine,aga ikka valgeks ei saa.

Nitrolahustit ei proovinud? Kardad?  Big Grin
Mõistlikult kasutades väga tõhus vahend.
Pastat ka muidugi jah. Ostad värvipoest kõige väiksema tuubi ning svammi ja lapi leiad vast ka. 
Cif näiteks võtab ka päris hästi igasugust jama maha metallilt.
Apelisini õliga puhastusvahend võtab kõiksugu mustust välja ja eemaldab ka näiteks kleepsu liimi.
Probleem Nissan Terrano 2-ga. Masin aastast 1995, 2,4 bens. Väidetavalt 2 aastat seisnud, seisma jäi kere tõttu. Ostes oli peal gaasiseade ja alarm, mis sai välja roogitud. Kuna bensu pump häält ei teinud ja mul pole suurt paaki sellel asjale vaja (masin sai ostetud oma metsas liikumiseks), sai aretatud väike paak ja väline pump. Peale seda auto käivitub aga töötab ca 3-4 seki ja siis sureb välja. Uuesti keerates käivitub taas ilusti aga sureb jälle 3-4 seki pärast välja. Vilgutab kollast mootoritule märki. Milles probleem - ise kahtlustaks, et immo miskipärast ei tunnista enam võtit. Ehk on kellelgi kogemust Nissanite ja NATS süsteemiga või tuleks probleemi mujalt otsida?
(10-11-2019, 21:59 PM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]Apelisini õliga puhastusvahend võtab kõiksugu mustust välja ja eemaldab ka näiteks kleepsu liimi.

Ehk räägid täpsemalt mis vahend see on. Sept kleepsu liimi mahasaamiseks proovisin kõik mis kodus oli midagi sain maha aga loobusin. Mingi aeg peab jätkama. Kõige paremini tuli kui lasin kuumapüstoliga soojaks ja siis hõõrusin-rullisin näpuga maha kuid mingi kiht jäi veel.
(10-11-2019, 22:22 PM)sugraM Kirjutas: [ -> ]Probleem Nissan Terrano 2-ga. Masin aastast 1995, 2,4 bens. Väidetavalt 2 aastat seisnud, seisma jäi kere tõttu. Ostes oli peal gaasiseade ja alarm, mis sai välja roogitud. Kuna bensu pump häält ei teinud ja mul pole suurt paaki sellel asjale vaja (masin sai ostetud oma metsas liikumiseks), sai aretatud väike paak ja väline pump. Peale seda auto käivitub aga töötab ca 3-4 seki ja siis sureb välja. Uuesti keerates käivitub taas ilusti aga sureb jälle 3-4 seki pärast välja. Vilgutab kollast mootoritule märki. Milles probleem - ise kahtlustaks, et immo miskipärast ei tunnista enam võtit. Ehk on kellelgi kogemust Nissanite ja NATS süsteemiga või tuleks probleemi mujalt otsida?
äkki ei saa kütet kätte?
Teab keegi kedagi kes Pärnu või Lihula ümbruses sarniiride, rooliotsade jms taastamisega tegeleb? Ühed polarise centerlingid vajaks elustamist.
(11-11-2019, 03:37 AM)juri73 Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2019, 21:59 PM)hobiautod Kirjutas: [ -> ]Apelisini õliga puhastusvahend võtab kõiksugu mustust välja ja eemaldab ka näiteks kleepsu liimi.

Ehk räägid täpsemalt mis vahend see on. Sept kleepsu liimi mahasaamiseks proovisin kõik mis kodus oli midagi sain maha aga loobusin. Mingi aeg peab jätkama. Kõige paremini tuli kui lasin kuumapüstoliga soojaks ja siis hõõrusin-rullisin näpuga maha kuid mingi kiht jäi veel.

Osta poest üks apelsin, koori ära ja pigista koorest õli lapile. Sellega siis niisuta vajalikud alad ja lase veidi mõjuda. Puhastus nagu ikka, kas veega või mingi pihustatava vahendiga. Hiljem saad end sisuga premeerida, kui ülesanne edukalt lahenes. Pole ise kunagi seda kraami proovinud, aga umbes nii võiks isetegemist ette kujutada.

Teine võimalus sissepõlenud liimijälgi maha saada on kasutada pahtlit või pahtlitolmu, mitte eriti jämedat ega liialt peenikest. Täiesti hästi toimib pahtel S.  Selle kraamiga tuleb kindlasti mõistlikult ümber käia, sõltuvalt aluspinnast ja oludest. WD-40 sobib eelnevaga hästi kokku, aga võid ka täiesti tavalise veega proovida.

Kolmas variant oleks kuskilt spets liimijälgede eemaldaja otsida, aga meie kaubandusvõrgus seda õiget ja toimivat kohanud ei ole. Välismaal küll. Tõmbasid peale ja umbes viie minuti pärast pesid veega lobi raami pealt maha. Sõi küll näpuotsi ja lõhnas eetri järele - jumal teab mis asi see täpsemalt oli, aga toimis.

Ja et sihukest jobistamist üldsegi vältida, siis on kinnikatmiseks mõistlik kasutada läbiproovitud teipe. Endale sümpatiseerib selleks otstarbeks Tesa Prescision sarjast kollane ja sinine sari - üks tuppa, teine väljaspoole maja. Nendega on vaid kord olnud liimijälgede sissepõlemist ja sedagi vähesel määral. Kuigi Tesa tavaline teip on täiesti mõttetu - ei jää häste kinni ja kui jääb, siis tuleb koos aluspinnaga maha jne. aga see presision on küll õnnestunud asi.
Teh. piiritus on kleepsuliimidega võitlemisel hea abimees.
(11-11-2019, 07:20 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(10-11-2019, 22:22 PM)sugraM Kirjutas: [ -> ]Probleem Nissan Terrano 2-ga.
äkki ei saa kütet kätte?

Välja sureb nagu noaga lõigatult, ei puterda. Gaasi andes pöörded tõusevad, kuni aeg saab täis ja siis ei aita ei pedaaliga mängimine ega muu. Süüde välja ja asi kordub täpselt samamoodi. Kütuse süsteem on kuni latini uus ja seetõttu seda ei kahtlustaks.